Sevgilim askerde 11 gün oldu gideli 1 hafta olucak nerdeyse aramıyor içimde şüphe var ne yapmam lazım nolur bir şey diyin?

Sevgilim manisaya askerliğe gitti ve beni 5 gündür aramıyor ulasamiyorum ilk gittigi dönemlerde 5 dakika da olsa sesimi duymak için arardı aradığında gülüp eğleniyordu ortamı var arkadaşları var iyiyim sadece yemekler fazla iyi değil diyordu biri gelince kapatıyordu her sey çok guzeldi en son arıcam dedi ama 5 gün oldi aramadi arkadaşları karı kız konusuyor hep telefonda konuşurken duyuyordum kötü düşünmek istemiyorum ama supheleniyorum MANİSADA 2 DAKIKA TELEFONLA KONUSMAK BU KADAR ZORMUUUU ERKEKLER
Sevgilim askerde 11 gün oldu gideli 1 hafta olucak nerdeyse aramıyor içimde şüphe var ne yapmam lazım nolur bir şey diyin?
Cevapla