- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yıl#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Ben gerçek aşktan anlamayan sadist ve mazoşist kısacası habis fazlasıyla necis ruhların cinsiyet farkı olmaksızın birbirlerine kaçıp kovalama eziyeti yapmaktan hoşnut olduklarını düşünüyorum. Dünyada zaman çok fazla değil. Bence insan kendisi için tencere kapak misali uyumlu olduğu o insanla rastlaştığını düşünüyorsa sadece o insana odaklı derin ve içten bi sevgi yaşamalı. Sevgi sevdikçe azalmaz. Sevgi çoğalır. Sevgi karşılıklı niyet ve zekâ varsa çoğalır, gelişir, ömrü de sonsuza dek sürer. ⭐
#tubasueda 🍀🍀42 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel açıklamışsın sen AŞK sın
- +1 yıl
Tüm canlılar AŞK sadece herkes eşit farkındalıkta değil.
Dilerim insanların AŞK konusunda farkındalıkları çoğalır. Teşekkürler 🙏
En İyi Cevaplar
Ben onu bunu bilmem, seviyorsa kovalasın beni... Sonra yakalasın, ağaçlar arasında ceee eee yapalım, ağaç gövdesine baş harflerimizi yazalım. Salıncakta sallasın beni; "Sana aşığım diğer yarım." diye kollarımı açıp, sesimi ona ve gökyüzüne duyurayım. Sonra çimlere yatalım, bir öpücük kondursun, kulak arkasına papatya koysun ve elleriyle saçlarımı örsün... El ele verelim herkese inat, ve herşeye rağmen... İyi ki varsın, iyi ki seninim ve sana aidim desin ve diyelim. Uğur böceği konsun saçlarıma, incitmeden dilek tutup uçuralım... Sonsuz sevgiyi dileyelim... Neyse reklamlar😃😳
311 Yorumla- +1 yıl
sjsjsh hangi film bu :D Ferdi Tayfur Çeşme filmi mi
- +1 yıl
Hadi uyan.. izin bitti.. iş vakti.. daha secimler var..
- +1 yıl
İşine gelmeyince Israr sevmeyen kadınlarda kovalanmak istiyormudur?
- +1 yıl
Ben hiç ısrarcı değilimdir kovalamam. hiç teklif bile yapmadım bekleyenlere
- +1 yıl
@Sezen33 Tamam tabiki şüphesiz öyledir.
Görüşünüzde yazdıklarınizda iyi. sizin için demedim. bunu üzerinize almamışınızdr umarım. biraz çelişkili olabilcek bir tavrı genelleyerek sordum - +1 yıl
@Sezen33 Tamam sağolun sizede selamet iyi dilekler...
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekler kovalanmayı sevmiyorlar. Kovalmayı seviyorlar. Herhangi birine ilgi göster sevgini aşkını anlasın senden kötüsü olmuyor. Yüz vermeyen umursamayan herkesle flört edebilen kadınların peşinde koşmaya bayılıyorlar
10 Yorumla
+1 yılKadınlar kaçmaya daha meyilli ama simdikiler ayyyy mıy mıy erkek türemiş onlar bir halt beceremez:))
Varsa cesareti gelsin kaçırsın şöyle bir arkama dönüp baktığımda ☺️ alsın sinyali kovalamaya başlasın beni. 🤣
14 Yorumla- +1 yıl
Heh işte bu kafa süper, harika ve müq ahsjaj
- +1 yıl
Kesinlikle tatlımmm 🥳🥳
hahaaay - +1 yıl
Teşekkürler Sosii
- +1 yıl
Ricalar lichtmond 💞
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılGenelde kaçan kovalanır takti erkekler yapar kızlar göster ama verme erkekler kaçan kovalanır Ama bazı erkekler var ki Allah böyle bir şey yok ay ay ayyy artık var ya İçimdeki sütyeni çıkartıp suratına fırlatasım geliyor djdjjdjd
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılKovalayana taktik..
Kovaladığınızı yokuşa sürün yakalarsınız. 😬
11 Yorumla- +1 yıl
shsjs tamam 😅
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBence kadınlar daha çok abartıyor.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılKaçan kovalanmıyor. genelde insanlar kendisini sevmeyen takıntı yaptıkları kişilerin peşinden koşar
10 Yorumla Taktiği falan bilmem ben olaya başka yerden bakarım 😀
Erkek egemen toplum olduğu için eskiden içinde daha kaliteli olabilmiş popülasyonu fazla olan erkeklerdi. Bu sebeple kaliteli kadın bulmak daha zordu ve peşlerinden koşuluyordu.
Son zamanlarda kadınlar atağa geçti gibi, her anlamda kendini geliştiren çok fazla kadın var. Bu da çok güzel bir şey. Fakat bu şuna sebep oldu, erkekler bu konuda geri kalınca, bu sefer kaliteli erkek bulmak zor oldu.
Sonuçta da peşinden koşulan durum erkeklere geçmiş oldu.
Ha bu iyi mi oldu kötü mü bilemem 😂
13 Yorumla- +1 yıl
Tee allammm.. yine Bence yazmış hajdsj
- +1 yıl
Hajsjsjsha 😃
- Aşk İlişkileri konusunda 871 cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi ki zaman için konuşayım sanırım erkekler ama eskiden net kadınlardı..
Hangi taraf daha zor ise kaçan o taraftır şu an beraberliklerde belli tabular ve sınırları kaldıran kadınlarımız oldu bu da ne yazık ki ulaşıbilir ve kolay yapıyor bu sebepten…
Erkekler desen çoğunluk için bu söylemim kolay varken zorla zaman kaybedemem kafasında.. yani dengeler epey değişti yurdışından gelen bir yeğenim var kızların attığı mesajları bir kez gösterdi amannn Allahım🫣🫣🫣🫣10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle kadınlar bu durumu çok yapıyor, bu taktiği yapan erkek sayısı oldukça azdır.
Kaçınca sonsuza kadar kovalanacağını zannediyor ama karşıdaki de bir yerde yoruluyor ve yeter artık uğraşamam diyip yoluna bakıyor tabiki işin sonunda olan kovalanacağım diye kaçana oluyor.
10 Yorumla
+1 yılne kadın kovalasın ne erkek insanlar isteklerini dürüstçe dile getirsin birbirlerini yormasın mutlu olsunlar ya
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı. Alimler bu durumda ikiye bölünmüş halde 😂
Erkekler asla kaçmaz diyorlar. İkinci görüşleri savunanlar ise erkekliğin %99'u kaçmak diye belirtiyorlar. 😂17 Yorumla- +1 yıl
Hangi alimler ddjdj
- +1 yıl
Öyle doktorlar yok bea 😬
- +1 yıl
Nerde ver arayıp konuşucam 😅
+1 yılEskiden kadınlar abartıyordu şimdi durumlar tersine döndü. Heleki bazı erkekler b**unu çıkarıyor. Bize de öylelerini o b**a yüz üstü yapıştırmak düşer😂
15 Yorumla- +1 yıl
Shjssh :D bu nasıl görüş, benden beklenir senden beklenmez
- +1 yıl
İllallah ettirdiler çünkü 😂bu tarifeyi uyguluyorum hepsine.
- +1 yıl
Güzel tarife :D tutar bu hsjss
- +1 yıl
Tutuyorr💃💅
- +1 yıl
😈
Erkekler tabi ki. Çünkü duygusal bakmıyorlar. Kadınlar o taktiği uygulasa bile duygusal bakıp eninde sonunda yelkenleri suya indiriyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru bir bakış açısı, sevdim bunu
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Günaydın.. 🤗
Bence her iki cinste olabilir tatlım..
12 Yorumla- +1 yıl
Günaydın şeker 💞
+1 yılDönemeyiz eskiye çok geç 😁hem bilerek kovalatmak için neden kaçarlar hiç anlamam ya kadın erkek farketmez sevgisini göstermek varken hemde
12 Yorumla- +1 yıl
Taktiksel şeyler bunlar :D emin olmak amaçlı
- +1 yıl
😁
+1 yılBöyle bir taktik mi varmış? Yani insanları taktikle mi aşkı elde edecekler ve bunun adına aşk mı diyecekler?
17 Yorumla- +1 yıl
Var tabii :D şahsen ben severim kaçan ben olunca
- +1 yıl
Kovalayan var mı o önemli 😄
- +1 yıl
İşte kaçtığıma göre vardır :D ne demek istiyorsun çıldırtmaaan insanı jsjdsj
- +1 yıl
Ben bir şey demiyorum, sen kaçan ben olunca severim diyosun ya? Seni kovalayan birisi var mı diyorum? Kaçtığına göre varmış , öğrenmiş olduk 😄
- +1 yıl
Hayır olursa yani :D yahu olurda kovalayan kaçan ben olunca, ben kaçan olunca kovalayan olmayınca.. hay ben senin :D anlasana doğrusunu
- +1 yıl
Tamam tamam anladık, kovalayan yokmuş 😄
- +1 yıl
Yok bea ne gezer :D
+1 yılTakmışlar bir kaçan kovalanır taktiğine ne gerek var böyle bir şeye seviyorsa çıkıp söylesin bende bunu anlamıyorum ya..
12 Yorumla- +1 yıl
O çok kolay olur çünkü 😅
- +1 yıl
Ben anlamam arkadaş seven sevdiğine çıksın söylesin
+1 yılTabikide kadınlar işin komiği peşinden gitmeyi bıraktığımızda halen kovalandıklarını zannediyorlar, taki başka bir kadınla görüp zonl diye kaldıkları zamana kadar. Sabır değerlidir boşa tüketilmemeli yoksa gerçekten gerektiğinde bulunamaz
10 Yorumla
+1 yılliseden mezun olmuş birinin hala bunun çalıştığını düşünmesi abartı olan
18 Yorumla- +1 yıl
Öyle mi düşünüyorsun :D
- +1 yıl
daha neler düşünüyorum da söylemiyorum sonra davalık oluruz :D
- +1 yıl
Düşünme fazla o vakit
- +1 yıl
gerçekten işe yarıyor mu allasen
- +1 yıl
Düşünmemek mi? Bence yarıyor
- +1 yıl
düşünmemek nelere yarıyor da taktik yarıyor mu
- +1 yıl
Yarıyor demek ki, hemen hemen herkes uyguluyor bunu 🙄
- +1 yıl
kaçana gtünü dönüp gidince kaçtığı gibi kovalamaya başlıyor işe yararlık nerde?
Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Kadınlar abartıyor. Üstüne suçu erkeklere atmaları yok mu? işte o çok fena
112 Yorumla- +1 yıl
Ne suçu tam olarak :D
- +1 yıl
Hayır değil cidden öyle :D
- +1 yıl
Sizin dengesizliğiniz yaptırıyor bunu kadınlara az düzgün durun ya
- +1 yıl
Hıı dengesizsiniz, şöyle ki; herkese bi mavi boncuk dağıtmalar, ilgisiz bırakmalar, gereksiz kıskançlıklar, kararsızlıklarınız vs
- +1 yıl
Genelleme yok. Saydım öyle :D
- +1 yıl
shsjsh :D olabilir
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBen bunu taktik olarak yapmıyorum.
Bazı kızların beğenilmek istemesi teklif beklemesi. bu teklifi yapan saygisız terbiyesiz kötü bir p icde olsa kişilik özelliklerine karaktere dikkat etmeden sadece fiziksel görünüşe ya da laflara kanmaları rezil bir durum
aslında değer verip ilişkide olmak istediğim karşı cinsden beni soğutuyor kaçıyor gibide olabiliyorum
Karşı cinsin ilk önce dış görünüşünü beğenip fırsatlar verdiği, kasli yüksek testosteronlu a zgin bir erkek olarak bile böyleyim
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMaalesef böyle olduğunu sizde biliyorsunuzdur. Belli bir kadın için değil yazdıklarım. belki gerek olmasada belirteyim.
Aşk İlişkileri konusunda 8,8b cevap paylaştı. Naifliği, nezaketi, erdemi bilmeyen beyinsiz erkekler ile, naz yapmayı, narin olmayı beceremeyen, beyni az gelişmiş kadınların yaptığı abartmadır.
10 Yorumla
+1 yılDünyada daha saçma çok az şey var bence neden kaçılıyo neden kovalanma taktiği uygulansın bu tarz kişilerin beyinleri yerinde leblebi taşıdıklarını düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılGenel kitle için bir şey diyemem ama bende kaçan her zaman kaybeder. Ben kaçanı kovalamam ya da kimseden kaçmam 😄 Benim mottom farklı ya, kimsenin peşinde koşmam isterse beraber yürürüz ✌️
10 Yorumla
+1 yılSn. şairin şiirlerini çok severim ama ona katılmıyorum. Çünkü yarım bıraktıklarını mutlaka birileri tamamlıyor. Haliyle gelen gideni unutturuyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar bunu fazlasîyla abartıyor is bir ego yarisina dönüyor. Kaçanı niye kovalayayim zaten ki
20 Yorumla Ben bugüne kadar hiçbir erkek arkadaşımın kovalandığını görmedim :D
En yakışıklısı bile hep kız kovalıyor :D
20 Yorumla
+1 yılKadınlar genel anlamda ve çok ustalar en ufak bir şeyi ısıtıp ısıtıp 8 10 sene sonra adamın önüne koyar .. 🤣
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılkesinlikle kadınlardır birde kendinlerini vazgeçilmez kainat güzeli sanmıyorlar mı cocukluktan başka bir şey değil
10 Yorumla
+1 yılKadınlar kovalıyor genelde. O yüzden ahvam geliyor. Maskülenlikle feminenliğin yer değiştiği bu zamanda eskiyi yakalamak en güzeli.
10 Yorumla
+1 yılaklıma bu geldi :D
https://www.youtube.com/embed/3bGmxkqxpIQ10 YorumlaDediğin belki biraz doğru ama seven erkekleri de çok hor görüyor kadınlar. Ama Özdemir Asaf ın dediği daha yerinde sanki :)
10 YorumlaValla vardı öyle biri sürükeli yaklaşım kaçıyordu baktım olacak gibi değil bir süre takmadım kendisini koşmaya kendi başladı aynı yerde çalışıyorduk
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar abartıyor.. Abartması da beklentilerini tam olarak karşılamaması başka bir şey değil.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Kadınların abarttığını düşünüyorum. Erkekler ise çok kovalamaz, bir yere kadar. Bu kadar kâfi dediği anda kadınlar kovalamaya başlıyor.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Aman ne strateji ne strateji çabuk sıkılırım oyle insanlardan
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenmek istemedikleri için kaçıyorlar. Ciddi ilişki istemeyen tiplerle günübirlik eğlenmek daha cazip geliyo bu zamandaki erkeklere. Ve kadınlara. Kadınlar daha kötü durumda bu devirde...
10 YorumlaGenelde tiki durumu iyi erkeklerin peşinden kosuyolar
11 Yorumla
+1 yılBilemedim şimdi işin içinde olmadığımdan :D sizin dediğiniz gibi olsun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılKadinlar. Erkekler pek kacmiyorlar onlar herkese her disiye acik 😅
10 Yorumla
+1 yılHep kaçarsa yorulur vazgeçerim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBugüne kadar hep ben kovaladım beni kimsenin kovalamasına fırsat vermedim 😂😂😂
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler hala aynı kadınların peşinlerinde pervane gibi
10 Yorumla Kadınları toplayıp zorunlu psikiyatrik tedaviden geçirmek gerekiyor
10 Yorumla
+1 yılBence erkekler diyebiliriz
32 Yorumla- +1 yıl
Erkekler cevabı doğru. Çünkü sıradan kızlara değerinin çok fazlasını verip egolarını yukseltiyorlar bu ev kızı. Sanırsın instagram fenomeni.
- +1 yıl
Onun için sıradan değilse değer vermesi normaldir
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadınlar. Sonra arkadan “yalancı bahar” şarkısını açıyor. Kaçan kovalanır taktiğini uygulayan her kişi aptaldır. Net..
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılİlişkinin başlangıcında kadınlar sonrasında ise erkekler..
10 Yorumla Herkeste işler bu taktik 😂
10 YorumlaKesinlikle erkekler daha fazla yapıyor. Oturdukları yerde onları farkedip yanlarına gitmemizi istiyorlar. Hep birazcık bir şeyleri belli etmemizi istiyorlar.
12 Yorumla- +1 yıl
Olması gereken bu değilmi. ödüllendirceğini doğru seçip belli etmen
- +1 yıl
@Senaaakrs iyi tatlı bir kıza benziyorsun. umarım sen belli etmesende doğru olanlar istediğin gibiler karşına çıkar
artık kaçan da kovalayan da bıktı bu işten iki taraf ta kaçıyor şimdi
10 YorumlaEskide kaldı bu kaçan kovalanır modası geçiyor 🤔
10 Yorumla
+1 yılerkeklerin naza yatmasi bana gereksiz geliyor ama kizlar da bazen fazla zoru oynuyorlar denge önemliii
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılVayyy güzel sözmüş 😎👏🏻
12 Yorumla- +1 yıl
:))
- +1 yıl
:)
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılSorman ayıp kadınlar tabi ki 🤣
16 Yorumla- +1 yıl
Eskiden öyle idi, sana update lazım shsja
- +1 yıl
Eski kafalıyım demek ki 🤔 benim hiç peşimden koşan yok 😱
- +1 yıl
Olur olur bekle sen
- +1 yıl
Ne kadar bekleyim 🤔
- +1 yıl
sjsj orasını bilemem tabii 😅
- +1 yıl
Çok bilmiş Sosi ydin oysa ki 😱bir bunu mu bilmiyorsun 😱
+1 yılKimse kimseyi kovalamasın manyakk mıyız biz 😄😄😄
11 Yorumla- +1 yıl
Bence spordan sayılsın :D
- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler kadınlardan kaçıyor mu 😂😂
19 Yorumla- +1 yıl
Kaçıyor :D hsjsj
- +1 yıl
O arkadaş olayı yanlış anlamış olmasın sosyetik 😂 erkekliğin %90’ı kaçmaktır da olan kaçmak bu değil diye bi uyar o arkadaşı sen 😂😂
- +1 yıl
Yaa hemcinslerini tanımıyor musun sen :D
- +1 yıl
Burada arkası dönük kadına ‘ çok güzelsin ‘ yazan erkek gördüm , reel’de kadına teklif edip ‘ hemen kabul etti sogudum ya ‘ diye ayrılan erkek tanıdım , Facebook dayıları falan derken İnan tanıyamıyorum sosyetik 😂
- +1 yıl
hshsshhs çok geniş çaplı düşünme :D
- +1 yıl
İlk başta düz düşündüm ama kaçması sacma geldi bana. Erkeksin lan sen kaçmak yerine yükselmen gerekiyor , doğana aykırı bir kere , diyesim geliyor 😂
- +1 yıl
evet de sen öyle :D bencede yani
- +1 yıl
Erkekler akıllanmaya başlamış mı desem , hepten balatayı yaktık mı desem bilemedim be sosyetik 😂 erkekler kapatılsın 😂
- +1 yıl
Hahahah kapatılsın 😅
+1 yılKızlar kaçsın erkekler kovalasın pes ederse yetmemiştir sevgisi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBen taktik bilmem ben de bam bam , benim için erkekler abartıyor , taktik olayına girer 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılartik erkekler sanki 😅
15 Yorumla- +1 yıl
Şaka bu kesin :D kötü bir şaka
Cevap sahibi+1 yıleskiden kadınlar kaçardı erkekler kovalardı, şimdi ise tam tersi ya da kadın kaçıyor, erkek senden çok var diyip, bir başkasına kolayca gidebiliyor 😅😅 emek sevgi çok az..
- +1 yıl
Çok doğru, biri olmazsa öteki olur diye düşünüyorlar. Sevginin kıymetini bilen mi var 🥹
Cevap sahibi+1 yılartık yok 😶
- +1 yıl
😏
+1 yılBu yaştan sonra ördek gibi çöküp kalırım ben 🤣
10 Yorumla
+1 yılKadınların nükleer silahı değil mi o
10 Yorumla
+1 yılKadınlar. Çok fazla abartıyo kaçma işini naz işini
10 Yorumla- Devamını Gör (45)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 