Fakültede çalışan bir kızdan hoşlanıyorum. Ne yapmalıyım?

Fakültede fotokopi çeken bir kız var ondan hoşlanıyor gibiyim. Geçen gün abla deyince keşke demeseydin dedi. Fotokopi çekerken de bazı hatalar yaptı yanlış yeri delmiş kağıtta sorun yok dedim. O şekilde bitti. Bugün yeniden gittim kitap almak için fakat başkası falan geldi ondan dolayı ve de cesaret edemediğim için konuşamadım. Nasıl yakınlık kurabilirim? Utangaç bir erkeğim lütfen buna göre tavsiye verin.
Fakültede çalışan bir kızdan hoşlanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla