Fakültede hoşlandığım bir kız var sizce nasıl açılmalıyım?

Fakültede beğendim, hoşlandığım bir kız var ama aynı bölümde değiliz hiç ortak arkadaşımızda yok bazen kantinde denk geliyoruz sizce nasıl bir adım atmam lazım red yemekte istemiyorum direkt gidip tanışmak istediğimi söylesem itici gelebilir nasıl bir konu açıp konuşmalıyım?

Fakültede hoşlandığım bir kız var sizce nasıl açılmalıyım?
Cevapla