Eski sevgilimden ayrıldık soğuk yapıyormuşum ve artık eskisi gibi hissetmiyormus istemiyormus?

Merhaba bır 1 haftadir sevgilimden ayrıyız sebep ben sürekli soğuk davraniyormusum 1 haftadir herşeyi yapıyorum deniyirum çabalıyorum gururumu bı kenara aldım hayır içinde bı istek var yumusuyor bazen çok ihtiyacım falan var diyor sonra bı anda sertleşiyor istemiyorum diyor ben başka bir sehirden geldim üniversiteden belki yüz yüze hallederiz diye yumusuyor sarıldım ettim ama bildiği bı yol var o yoldan sasmiyir eski günleri yasatacagimdan korkuyor ama kendime inanıyorum öyle bir şey olmayacagini biliyorum birazda olsa sevdiğini biliyorum ne yapmaliyim

Eski sevgilimden ayrıldık soğuk yapıyormuşum ve artık eskisi gibi hissetmiyormus istemiyormus?
Cevapla