İlişkiye müdahil olup engeller misin, yoksa hiç karışmaz mısın?


Bu ilişkiyi engellerim
Hiç müdahale etmem.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İlişkiye müdahil olup engeller misin, yoksa hiç karışmaz mısın?


ben açıkcası engel olmak için gerekli bütün herşeyi yapardım baya bir araştırırdım karşısındaki adamı adam iyiyse ve kızımda veya çocuğumda adamı seviyorsa bir şey demezdim.
Abi evlatlarımız 18 yaşını geçtikten sonra karışmaya pek de hakkımız olmadığını düşünüyorum. Yetişkin bireye "onunla ilişkine izin vermiyorum" demek, abes kaçar. Gençlerin bazı şeyleri yaşayarak tecrübe etmesi gerekiyor.
Abi kız evlat içtenlikle "baba ben mutluyum" dedikten sonra önemi var mı?
Önemli olan, evlatlarımızın mutlu olması değil mi?
Olur da bir gün ilişkisi b*ka sararsa, danışmak için yine babasına gelmeyecek mi?
Bacaklarını kırarım desem ne değişir ki ama adama sorarım söyle lan kaç para istiyorsun? diye, bir milyona anlaşırsam, bir milyon falakaya borcumu öderim🙂
Hayat onun hayatı ben fikrimi söylerim ve gerisini ona bırakırım. Tercih ve seçimlerinin sonucunu yaşar mutluluk veya mutsuzluk
Geleceği olmaz ama olumsuz yaklaşmam yasa gör derim.
Aynen...
Eig için teşekkürler
Cevap
1Cevap
Elimden geldiğince caydırmaya çalışırım, olurunu olmazını açıklarım...
Bu ilişkiyi engellerim
Engellerim, kabul etmem!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?