Sevgilimle aramızda whatsappa girdin çıktın mevzusu var ufak tefek sorunlar başka türlü sorunumuz yok bunun üstüne gitmeli miyim?

başka sorunumuz yok whatsappa da çok girip çıkan bir tip değil sonra bana kızıyor sen bana yazmıyorsun gün içinde naptığını vs diye o da benden bekliyor

Sevgilimle aramızda whatsappa girdin çıktın mevzusu var ufak tefek sorunlar başka türlü sorunumuz yok bunun üstüne gitmeli miyim?
Cevapla