Whatsapp durumları ile çaktırmadan laf soktuğunuz oldu mu?

Ben çok yaptım 🙄 Misal biraz evvel durum güncellemesi yaptım, Joker filminden merdivendeki dans sahnesini paylaştım.

Bir kaç ay evvel de şarkılardan kesitler paylaştım 30 gün arka arkaya. Harbiden, birine ne kadar değersiz, ne kadar gereksiz olduğunu söylemek isterseniz Tool birebir bir gruptur.

Neyse dönelim konumuza, yaptınız mı? :)
Bir gereksizin gideceği haberini alınca kendimce minnak bir protesto yapayım dedim. Zira şu an tam olarak şu haldeyim, sabahlar olmasın, ağzımda sigaram odamda sağdan sola sıçrayayım.
Whatsapp durumları ile çaktırmadan laf soktuğunuz oldu mu?
Cevapla