Gittiğim kafede bir kız garson var ona aşık oldum birkaç kere gördüm kendisini sizce onunla nasıl tanışabilirim?

Kendimi kaptırmamaya çalıştım ama beceremedim yine de aşık oldum. Bu arada yanıma geldiğinde onunla göz göze geldik. Sipariş istediğinde kalbim küt küt attı. Sizce nasıl tanışabilirim biraz da tabi korku var yanlış anlarsa beni diye ama adını öğrenmiştim araştırarak. Bir de bu kızdan önce okulda mesela not isteme taktiği ile tanıştığım oldu ama kafede daha önce hiç tanışmadım.

Gittiğim kafede bir kız garson var ona aşık oldum birkaç kere gördüm kendisini sizce onunla nasıl tanışabilirim?
Cevapla