Benim bi ilişkim var ama platonik olduğum kişiyi unutamıyorum. Bu zaman bu ilişki yürürmü?

Sevgilimin beni çok sevmesine rağmen ben onu o kadar sevemiyorum. Ona çok bağlıym ama olmasa da olur gibi geliyor. Bişey olduğu zamanlarda da onu çok kırıyorum. Ama gitmesini de istemiyorum. Aklım hep platonik olduğum kişide kalıyor. Hep onunla yaşadıklarıma üzülüyorum. Çok-çok zamanda sevgilimi daha da kırmamak için bu ilişkiyi sonlandırmayı düşünüyorum. Bana bağlanmasındam korkuyorum. Ama bana baya bağlandı artık. Benden ayrı kalamıyor. Ama bende onu hem istiyorum hem istemiyorum. Ne yapa bilirim bu zaman? Bu ilişkiyi devam ettirmelimiyim yoksa hayırmı? Lütfen bana bi fikir verin.

Benim bi ilişkim var ama platonik olduğum kişiyi unutamıyorum. Bu zaman bu ilişki yürürmü?
Cevapla