Uzun zamandır konuşup görüştüğüm birisi vardı, onu seviyordum. Ama evliymiş ve gizlemiď?

Özel bir şey yaşamadım ama beni duygusal olarak kullandı. Hala utanmazca beni sevdiğin isöylüyor ama bende sadece nefret var. Sizce bana yazdığı şeyleri, attığı fotoğrafları esine instagramdan atmak mı, hiçbir şey demeden gitmek mi

Uzun zamandır konuşup görüştüğüm birisi vardı, onu seviyordum. Ama evliymiş ve gizlemiď?
Cevapla