Gizli Üye(25-29)+1 yılValla univeristeden önce pek takmazdim ama yas ilerledikçe ne zaman olacak ne zaman olacak diye hayirlandim aradim durdum. Cekingendim ilk başta ama daha sonra kendi kendimi actim univeristede aldigim görevlerle falan. Üniversite hayatim boyunca platoniklerim oldu 4 5 tane. Acildiklarim da oldu ama hepsi senii arkadasim olarak goruyorum diye yanit verdi. İsin zor acikcasi, kadinlarin bir iliskiden beklentisini anlamak zor. Tam diyorsun bu işte benim aradigim profilde insan ama yok bir ariza çıkıyor mutlaka. Hatta universitenin son gunlerine dogru yaklaisrken daha da depresif modlara girdigimi bilirim ulan diyorum bir insani 5 senede hic mi sevecek birisi olmaz yalandan da olsa😂
Universite bitti daha yeni mezun olali 1 hafta oldu ve artik oradaki maceramiz sona erdi, artik santiyeler ofisler bizi bekliyor orada da kadin ne arar :)
Tabi mezun olunca yukumluluklerin artiyor zaten yillardir ailemden bir destek almiyorum, aldigim kyk kredisi, dernek bursu vs kesilince de artık para kazanmam gerekiyor moduna adapte oluyorsun ister istemez. Bir yandan statik proje işleri için kovaliyorum, bir yandan uygulama gelistirme uzerine çalışıyorum insan yanında birini istiyor destek olacak ama ne yapalım : (
Büyük bir iş hayalim var şu an onun için çabalıyorum, bir kimsenin altında yillarca asgari ucretle calisip patronu zengin edecek profilde bir insan degilim kimse de öyle olmamali.
Yaşım 26 ya doğru ilerlerken verebileceğim tek tavsiye egerki üniversite okuyorsan mezun olmadan önce cüzi bir miktarda olsa kendini geliştirebilecegin bir alanda gelir elde etmeye başla.02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYakışıklı degilim demissin, evet bende 1.86 boyunda 58 kilo celimsiz bir insanim. Burnum da kötü. Kollarim kürdan gibi. Egerki sen de bu profildeysen sonumuz ayni olabilir : (
Soran+1 yılBenim boy 167 90 kiloyum
En İyi Cevaplar
+1 yılOlabilir hacı benimde yoktu ne var yani bi yandan okuyup bir yandan çalışıp bir yandan ev geçindirmekten karıya vakit mi kaldı ki zaten bu yaşlarda okulun bitiyo askere gidiyosun dönüyosun iş arıyosun çalışıyosun yok yani gönül işlerine hatuna zaten vaktin olmuyor bu kadar dert etme inan bi tek sen değilsin on miyonlarcası böyle benim arkadaşlarımda 30 yaşına gelmesine rağmen bi sevgilileri hiç olmadı ama mutlular başkasını da hiç aramadılar herşeyin bi zamanı var çok zorlama o zamanı gelince seni bulacak nasibinde varsa o seni her şekilde buluyor ama nasibinde yoksa dünyaları ayağa kaldırsanda olmuyor
00 Yorumla
+1 yılNasibin dağın altında da olsa bulur seni inan bana. Ama bu kötü bir şey değil hiç sevgilinin olmaması.. ewet insana deneyim, tecrubede lazım ama bu devir ve çağda ne sunsan yetmiyor ne versen yetinmiyorlar.. ne yapsan olmuyor. O vade de insan terkedilince aşktan soğuyor. Acisi yetiyor da artıyor bile. Olumsuz da bakamayiz tam manasıyla tabiki illaki olacaktır bir noktada. Bir tapınak yazitti der ki ;
Aşka kırgın olma , aşk çimenler gibi doğar yeniden.
01 Yorumla
Soran+1 yılAşka kirgın değilim aşkı bulamıyorum beni seven kız yok
+1 yılBenim kardeşimin üniversiteye kadar sevgilisi hiç olmadı. Çirkin biri falan da değil kendi kardeşim diye söylemiyorum tatlı sempatik biri fakat birine zaman ayırmayı pek sevmiyor. üniversiteye gitti birini buldu o kadar sevindik ki. Çok uzun sürmedi hevesimiz kursağımızda kaldı. Kız birazcık hırsız çıktı 😀 Şansın da böylesi gerçekten Allah verecekse de hayırlısını versin 😀
01 Yorumla
Soran+1 yıl😅😅😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
54Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yıl
Olabilir sen çok yakışıklı da olabilirsin mesela çünkü ben de gerçekten kötü değilim hatta belki güzelim bile ama yok yani hayatıma birisi girmedi bilmiyorum belki çok seçiciyim belki doğru insanların içinde değilim ama takmıyorum gerçekten takılacak bir olay değil olacaksa zaten insan gibi olsun öyle sürekli hayatıma girip çıkan farklı farklı insanlar istemiyorum Çok düşünme bir şeyi ne kadar düşünüp istersen o kadar olmaz11 Yorumla
Soran+1 yılYakışıklı değilim belkide cirkinlikten ama haklısın bu önemli değil
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılŞanssızdır belki
00 Yorumla Çağımızın sorunu işte sahte hayatlar. Gösterişli kıyafetler telefonlar arabalar vs hepsi sen önce banka hesabını doldurda sevgili kolay iş. Sevdiğin işi yap yurt dışına çik bırak Türkiye'deki insanları en kültürlüsunde bile bı okuzluk var toplum baskısı yüzünden benim alman sevgilim vardı yurt dışında olurken Türkiye'de sevgilim vardı aynı dönem değil tabiki seni yönetmeye çalışmıyor kimse eve kaçta gidersen git kimse bir şey demiyor. Kız mesela yok annem kızıyor yok babam çağırıyor falan demiyor rahat özgür bazen o çok istiyor parkta acip veriyorsun dalgayı emiyor. Gündüz vakti rahat sen şişe birani içmeye devam ediyorsun. Trde istersen trilyoner ol görmemiş toplum olduğumuz için bazı şeyleri yapamıyorsun senin adına karar veren ucube yaşlı milletvekilleri ve Arap seviciler olduğu sürece gelişmiş bir ülke olamayacağız. Dudaktan öpüşüyorsun tıp tıp sana bakıyorlar. Küfür ediyorlar abi ben naptım yani kız arkadaşımı memnun ediyorum kimeneki bundan hayret yahuu. Kendi dinini kendi içinde yasa veya sq Arabistan'a Afganistan'a İran'a banane karisamassin. Sana zarar vermiyor insanlar.
00 YorumlaBaşkasına ayıracağı vakti, kendine ayırmış derim. Nadiren de olsa var öyle kişiler gördükçe de ne de masum ve tatlılar diyorum. Ben de yeni reşit oldum mesela ve şuana kadar ki çıkma tekliflerini de nazikçe reddettim. Çünkü yaşıtlarımın aksine sevgilim var demek için bi sevgili istemiyorum ben. Ha gerçekten de kalbim pır pır ediyodur hoşlanıyorumdur falan bi şans veririm. Gerçi o bile olmadı şuana kadar. Gurur da duyarım kendimle. Hayatımda biri olsaydı onunla ilgilenebilir miydim onu bile bilmiyorum çünkü sürekli bir şeyler öğrenme ve kendimi geliştirme eğilimindeyim.
48 Yorumla
Soran+1 yılBen zamanında çok istedim olmadı şimdi de istiyorum ama olmuyor bende senin gibi meraklı bir tipim
Soran+1 yılO bende olmuyor 😅😅
- +1 yıl
O kadar uzun yazmışsınki varyaaa
Soran+1 yılNe zaman
- Aşk İlişkileri konusunda 467 cevap paylaştı.
+1 yılOnum olmadı, bunum olmadı. Sürekli başkasından eylem bekliyor kadın erkek. Kendini sevmeyen ilgilenmeyen cazibesi olmayan insanlar sürekli bekler bekler. burada kaç defa yazdım özgüven özgüven. Kendinize yatırım yapın arkadaşlar. İnsan ilişkilerinizi, bedeninizi, kişiliğinizi geliştirin.
312 Yorumla
Soran+1 yılKişiliğim var özgüvenimde var
- +1 yıl
O zaman bedenen?
Soran+1 yılBedenen derken
- +1 yıl
Boy kilo
Soran+1 yıl167 90
- +1 yıl
Farkındasın demi, sağlıklı görünmüyorsun. Bu bir eleştiri değil ben de sismandim. burada kilolusun demiyorum. Şişmanlık kendine değer vermiyorsun algısı yaratiyor. Bence buna biraz eğil
Soran+1 yılZayifkende olmadı
- +1 yıl
:), ilahi bir güç mü bekliyorsun
- +1 yıl
Kardeş spor yap bol bol. Biraz fit olman bile çok şey farkettirir. Çok faydasını görürsün.
Soran+1 yılNe alaka
- +1 yıl
Tamamdır bir şey demedim unut gitsin 👍
- +1 yıl
@ÇanakAnten Fotoğraftaki sen misin?
22 yaşında hic sevgilisi olmamış bir erkek olduğunu düşünürüm. Ya bırak Allah aşkına kim ne düşünürse düşünsün. İstediğini istediğin yaşta yaşarsın istemezsen hiç yaşamazsın. Birilerinin önyargılarıni göre yaşamak saçma. Onyargisi olanı birak 10 kadınla ilişki yaşamış erkeklerin eline ok?
16 Yorumla
Soran+1 yılYa ben insanların ne dediğine bakmıyorum ama sevilmek istiyorum
Soran+1 yılAnladım 😔
Soran+1 yıl😅😅
Aşk İlişkileri konusunda 701 cevap paylaştı. Selam bende hic sevgili olmicakmis gibi bir tiptim bir gun birune bir vuruldum gidis o gidiş o gideli 2 yil oldu ama hala cok seviyorum
Arkadaslarima bi cocukla konusuyorum dedimde inanmadilarda cirkin biride deyilim ha guzelim yapim oydu
Sende birgun birine vurulursun merak etme07 Yorumla
Soran+1 yılYa önemli olan vurulmak değil o kolay ama bana vurulan yok
Yorumlardan okuduğum kadarıyla bunu kafana takıyorsun. Sevilmeyi dışardan bekleme bence, önce sen kendini seversen karşındaki insanlarla daha güzel ilişkiler kurarsın.
Ayrıca bunun yaşla ilgisi yok, sen ciddi düşünen biri misin bilmiyorum ama ciddi düşünen insan sayısı çok az artık. Samimi insan bulmak çok zor bu zamanda.
10 Yorumla
+1 yılHiçbir şey düşünmem ne düşüneceğim ki ona bakarsan Ben 36 yaşındayım sevgilim Hiç olmadı Ama tabi takıldığım kızlar oldu En azından
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim takıldığımda olmadı
Aşk İlişkileri konusunda 396 cevap paylaştı. Bende 22 yaşındayım. Valla benimde olmadı hatta kimse inanmıyor spor falan yapıyorum, yine tipim de iyi
Bi kız hatta sen çok tehlikeli birisin kim bilir kaç sevgilin vs olmuştur falan dedi. Hiç olmadı diyemedim 🥲10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKızlar 1. statü=özgüven, saygınlık 2. Tıp 3. Para.
Bunlara bakıyor ve bunlardan da kaçıyor 1. Ozguvensizlik= asosyallik, çekingenlik 2. Çirkinlik 3. Fakirlik.
Sen de sorun neyse anlarsın bu şekilde, bunlar gerçek ve doğal secilimin bir sonucu.00 Yorumla
+1 yılNormal. Benimde 21 yıllık hayatımda kimse olmadı neden garip karşılanıyor? İnsanlar dini inancı yüzünden bazende tramvalari yüzünden bazende kendi kararı için yalnız kalabilirler bu ne garipsenecek bir durum değil.
02 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏
Soran+1 yılBenim hiçbiri bana bakmıyor kimse
+1 yılŞimdiki zamanda sevgililik cinsellik ortaokul yaşlarına kadar düştüğü için insanlar artık sevgilisi olmayanı garipsiyor. Bence gayet normal bir durum. Herkesin hayatı aşk meşkten ibaret olmayabilir. Herkes sevgili yapmak zorunda değil.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın. Sende durumlar nedir?
+1 yılEe olabilir ne var ki bunda. Bir şey düşünmem yAni İşte belki 30 unda okur belki olmaz. Yani nasip bu ne zaman karşına çıkıcağı belli olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın
Valla benimde olmadı, bence gayet normal ya hani ciddi bir ilişki aradığın belli oluyor. Sevgini boşa çıkarmayacağın belli oluyor. Bence bunlar önemli şeyler.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılYaşınız çok genç demek ki olsunda kim olursa olsun diyenlerden değilsiniz seçici biri olabilirsiniz, kıriterlerinize uygun biri çıkmamıştır karşınıza
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle biri değilim
+1 yılolanında hayatında zaten bi s**kim değişmiyor,
anca laklak vakit geçirmek için, bide zevk almak için (zevk işi için illa sevgili şart değil)
onun dışında bir b-*ok yok, bomboş bir hayat, bir kısır döngü var, ve toplum tarafından teşvik ve tahrik de var a*m -k çocukları işte herkes kız peşinde koşsun, patronlarımızya onlar bizim tabi :D
00 Yorumla
+1 yılA qq benim de olmamıştı bir tane oldu hayatımı sıktı olmasın daha iyi
02 Yorumla
Soran+1 yılNapti sana
- +1 yıl
boş ver bende kalsın ama sevgili boktan bir iş olmaması daha iyi
+1 yılValla kardeşim cidden olmasın bak eski sevgilim beni aldattı cidden yıkıldım o yüzden aşka yelken açmıyorum sende açma üzülürsün
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKardeşim nasıl sevgili bulamadın aklım almıyor, ben her hafta sonu tek başıma gezmeye çıkıyorum kesin bi kadınla tanışıyorum ve sevgili oluyorum. Ozgevensiz misin, girisken mi değilsin. Bunlar yoksa bulamaman normaldir
07 Yorumla- +1 yıl
Her hafta sonu? kesin tanışıyorsun? heralde abi brad pitt veya tom cruise falan
- +1 yıl
kızları patronu olarak görmüyordur, etkilmeye tavlamaya çalışmıyordur, yani kısaca uğraşmıyordur.
bulamadın değilde, bulmadın demek daha doğru olur bence - +1 yıl
@sadasdasdsssaa ya reis öyle bişey mi var oldu o zaman her umursamayan adam her hafta sonu bir kız tavlasın. Özelliği ne? sadece umursamaz bu
- +1 yıl
@Khadimdost kendini övüyor :D ya da bu tür şeyleri küçümseyip, sevgilisi olmayan insanları depresif bir duruma sokmaya falan çalışıyor "ya bunuda yapamıyorsan" gibi,
ama anlamadığım, tanımadığın bir insanın neden kötülüğünü isteyesinki
Cevap sahibi+1 yılKadın ruhundan psikolojisinden ve konuşmayı bilirsen tanisirsin, çok yakışıklı değilim cokta tipsiz değilim. Kendimi de asla övmüyorum. Sadece yaşadığım şeyleri anlattım. İyi geceler herkese
- +1 yıl
öyle bir şey varsa bizede öğret 😂 bu kadaar kolay mıydı?
Cevap sahibi+1 yılKolay değil zaten. Bazen kadinlarla konustugum zaman tersliyor. Tersledigi zaman konuşmuyorum hic. Demek istediğim şu çoğu kadınla tanisabiliyorum. Konuskan bir yapim ve etkileyici bir sesim var.
+1 yılBilincli olarak boyleyse akilli adammis derim.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılEline kadın eli değmemiş temiz erkek diye düşünürüz😄
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Henüz yolun başındasın. Haftada bir ayrılan sevgililer yerine, bir kere olsun ömürlük olsun derim
10 YorumlaNe düşünelim ki ne var bunda. Ben de 23 yaşındayım benimde hiç sevgilim olmadı.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGarip gelebilir benim 22 yaşıma kadar en az 30tane sevgilim 20e yakın cinsel partneri olmuştur... Bu arada f*** değilim sevdiğim insanlarla. Hepsi aynı sehirden
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl22 yaşında Hiç sevgilisi olmayan biriyle tanışmıştım çok kibar ve nazikti bana karşı
22 yaşında olabilirsin hiç sevgilin olmamış olabilir bunlar normal şeyler 🙃 bazı kişiler de sevgilim var demek için sevgili yapıyorlar takma yani gayet normal bence04 Yorumla- +1 yıl
O zaman senin sevgilin olmuş muydu
Cevap sahibi+1 yılBence de çok haklısın
Cevap sahibi+1 yılHayır olmamıştı :)
Olabilir kötü bir şey düşünmem ama çekingen ve asosyal derim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBir şey düşünmem. Herkesin olacak diye bir kural yok. Bunu bir problem olarak görmek saçma.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl30 yaşına kadar bile olmayan erkek gördüm bizzat yakından tanıdığım biridir. O yüzden 22 gayet normaldir. Bende 24 yaşımdayım benimde hiç olmadi.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Olabilir bende 33 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı
05 Yorumla- +1 yıl
İnanayım mı
- +1 yıl
enteresan , herkes birbirinin bir özelliğini sevebiliyor neredeyse
- +1 yıl
İmkansız , belki kimsede olmayan bir çekiciliğiniz vardır
Belli bir yaştan sonra olması gerekiyor. Şöyle bir seneye felan. Çünkü tadılması gereken bir duyguyu ki tecrübe edinesin, olgunlaşasım hislerinde. (Bana göre)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHicbir şey düşünmem. Sevgilisi olanın başı göğe ermiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnladım hocam benimde olmadı olamayacakta büyük ihtimal
00 Yorumla
+1 yılEn temizi kardeş nasibini kovala üzülme boş ver hatta kendini evleneceğin insana saklayıp o doğru insanı da bulursan oh ne güzel
00 Yorumla
+1 yılOlabilir sevgilisi olmadı diye bir yorum yapamam ya istemiyodur ya da cekiniyodur yanlızlık en iyisidir
00 YorumlaBenimde hiç olmadı bende 22 yim iyi mi kötü mü valla bilmiyorum ama kafam rahat
04 Yorumla
Soran+1 yılKafan rahatsa iyi
Soran+1 yılİstanbul
+1 yılBazen olmaması daha iyi takılma böyle şeylere elbet olacak hayatını yaşa 🙌
01 Yorumla
Soran+1 yılDoğru
Yani Erkekler Bayanlara Göre Daha Geç Olgunlaştığı İçin Normal Görüyorum Kendi Kardeşimden Bildiğim için
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKanka 28 yaşındayım. Benim de olmadı
10 Yorumla Bende 20 yasindayim benimde olmadi normal bence ne varki bunda
00 Yorumla
+1 yılKonuşmayı bilmiyordur veya asosyaldir veya insanlara güvenmiyordur.. Böyle düşünürdüm.
00 Yorumla
+1 yılBoktan olacağına hiç olmasın kral gerek yok bence
00 Yorumla
+1 yılBenim çok oldu bir yararını görmedim kanka salla bu devirde sevgili yapılmaz zaten
00 Yorumla
+1 yılAhahahahahahhahaah ulan yanıma gel de sana kız ayarlayayım hangi şehirdesin
00 Yorumla
+1 yılÖzgüvenin yok kanka tiple zeka ile alakalı değil muhakkak olmalıydı bu yaşa kadar
00 Yorumla
+1 yıl22 yaşında hiç sevgilisi olmayan bir erkek olduğunu düşünürüm.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNormal düşünürüm senden biraz küçüğüm ama benimde olmadı ama sevdim sevildim eminim sen de aynı şeyleri yaşamış hissetmişsindir
09 Yorumla
Soran+1 yılHiç sevilmedim
Cevap sahibi+1 yılEn azından o gözle bakışlardır ya :)
Soran+1 yılVarsa benim haberim yok
Cevap sahibi+1 yılBence kesin öyledir ya :)
Soran+1 yılÖyle olsa ne farkeder söylemedikçe
Cevap sahibi+1 yılİçine kapanık sessiz biri misin neden böyle sence peki
Soran+1 yılYok sosyal biriyim ama kız ortamı yok okulda olmayınca
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum kader kısmet de bari ne diyim 😅
Soran+1 yılAmin
+1 yılOlabilir bende 19 um hiç olmadı normal
17 Yorumla
Soran+1 yılSen kızsın istesen olur
- +1 yıl
Sen istedin de mi olmadı anlamadım
Soran+1 yılEvet olmuyor
- +1 yıl
Anlatmak istersen dinlerim dertleşmek istersin belki
Soran+1 yıltamam yaziyorum
Soran+1 yılH ile başlıyor istek attım
- +1 yıl
Tamam
Ne güzel tertemizsiniz.
01 Yorumla
Soran+1 yılHep böyle kalacak ama olsun
Sevgilin olacak kız çok şanslı bence
03 Yorumla
Soran+1 yılAma olan yok
- Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılİlk sevgilisine Allah'tan sabır dilerim
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Olabilir tercih meselesi
00 YorumlaBişi düşünmem, olabilir.
00 Yorumla
+1 yılPek bir şey düşünmem. Çok önemli bir şey değil
00 YorumlaBenim hiç sevgilim olmadı 29 yaşındayım.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen 26 yım benimde olmadı hiç boş ver
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılOlacak diye bı şey yok
00 Yorumla Olabilir, olumsuz düşünülecek bir şey değil.
01 Yorumla- +1 yıl
Sen 30 yaşında mısın
+1 yılbenim 5 sene önceki halim
00 Yorumla
+1 yılBenim de olmadı kanka.
00 Yorumla- Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer