20 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Sevdim
Zamanında çok sevdim
Nedense sevdiğim ve açıldığım insanlar tarafından reddedildim
Sorguladım, neden böyle diye
Ama anlayamadım
Sonra yeniden umutlandım
Başka bir sulara açıldım
Sonuç yine aynı hüsrana uğradım
Sevmek suç mu söylesenize
Uğraşmıyorum değilim söz verdim kendime
Ben de sevilmeyi hak ediyorum istiyorum diye
Yoktan sebepleri göstererek benimle birlikte olmadı
Arkadaş ı olarak görüyormuş
Sanırım beni beğenmedi
Diğeri olur dedim yine umutlandım
Umutlar albayım tükendi
Sizce neden ben sevgili bulamıyorum
20 yaşına kadar ssevgilisi olamayan erkek hakkında neler düşünürsünüz
20 yaşında hiç sevgilisi olmamış bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla