Sevdim
Zamanında çok sevdim
Nedense sevdiğim ve açıldığım insanlar tarafından reddedildim
Sorguladım, neden böyle diye
Ama anlayamadım
Sonra yeniden umutlandım
Başka bir sulara açıldım
Sonuç yine aynı hüsrana uğradım
Sevmek suç mu söylesenize
Uğraşmıyorum değilim söz verdim kendime
Ben de sevilmeyi hak ediyorum istiyorum diye
Yoktan sebepleri göstererek benimle birlikte olmadı
Arkadaş ı olarak görüyormuş
Sanırım beni beğenmedi
Diğeri olur dedim yine umutlandım
Umutlar albayım tükendi
Sizce neden ben sevgili bulamıyorum
20 yaşına kadar ssevgilisi olamayan erkek hakkında neler düşünürsünüz
Zamanında çok sevdim
Nedense sevdiğim ve açıldığım insanlar tarafından reddedildim
Sorguladım, neden böyle diye
Ama anlayamadım
Sonra yeniden umutlandım
Başka bir sulara açıldım
Sonuç yine aynı hüsrana uğradım
Sevmek suç mu söylesenize
Uğraşmıyorum değilim söz verdim kendime
Ben de sevilmeyi hak ediyorum istiyorum diye
Yoktan sebepleri göstererek benimle birlikte olmadı
Arkadaş ı olarak görüyormuş
Sanırım beni beğenmedi
Diğeri olur dedim yine umutlandım
Umutlar albayım tükendi
Sizce neden ben sevgili bulamıyorum
20 yaşına kadar ssevgilisi olamayan erkek hakkında neler düşünürsünüz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar