29 yaşında hiç sevgilisi olmayan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?

Surekli red aldıktan sonra veya görüldü yendikten sonra insanın artık ne bir şey sormaya hevesi kalıyor ne de ümidi kalıyor. Artık monk moduna geçmek üzereyim neredeyse. Kendime odaklanıp devam edeceğim gibi duruyor. Bu bahtsizlık nasıl çözülür?

29 yaşında hiç sevgilisi olmayan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla