Ne zaman boşsun dedim buluşma teklif etmek için. O da bu aralar boş değilim mlsf yazdı.
Ne yazayım ne zaman yazayım şimdi buna ben?
Ne zaman boşsun dedim buluşma teklif etmek için. O da bu aralar boş değilim mlsf yazdı.
Ne yazayım ne zaman yazayım şimdi buna ben?
Selamlar,
Birazcık sana kapıyı kapatmış görünüyor. Bu saatten sonra çok fazla şansını zorlamanın anlamı yok bana göre hiçbir mesaj atmanı tavsiye etmem. Çünkü sen peşinden koştukça büyük ihtimalle kendini daha çok geriye çekecektir. Durduk yere kendini yormaktan başka bir işe yaramayacak bu yaptığın hamleler. O yüzden şu an için bir şey yapmanı tavsiye etmiyorum sana. Eğer kendisi yazarsa cevap verirsin.
Merhaba, böyle yazdığında peki ne işin var ne yapıyorsun derim, mantıklı bir açıklama beklerim ve uygun bir zamanda bir randevu isteğimi yinelerim ama baktım ki halen beni sallıyor, yol veririm gider. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
1Cevap
Peki tamam diyebilirsin yani açık ve net olarak sanada burada laf atıyor. Sana değer vermiyen ve seni istemeyen birinin peşinden de koşma dostum bu seni daha çok küçük gösterir onun gözünde..
Güzel bir yorum yapmışsın katılıyorum.
Bende boş değildim de sende durumlar nasıl diyim dedim
O da laf olsun torba dolsun diye sormak olur. Benim amacım buluşmak
He buluşmak istiyorsunn.. o zaman emrivaki yapıcaksın hem kendinide ona göre ayarlasın yani bence hoşunada gider.
hmm tamam yaz :D
Saçma bu. Olmaz. Ama önerin için saol
Bence salla gitsin.
Niye sallayım. Buluşmak istiyorum kızla. Hoşlanıyorum
Öyle de ayrılırken de söylemişti. İTÜ de okuyor ve sınav haftam var diyordu
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?