Mesajlaşırken beyaz kalp emojisini sahiplenmiştik, şimdi o kalbi her gördüğünde beni hatırlar mı?

Arkadaşlar biriyle 8 günlük uzaktan mesafeli sevgili olduk ben ona Beyaz kalp attım oda teşekkür etti ve bende bu bizim olsun dedim oda tamam dedi daha önce bilmiyordu galiba ilk bende gördüde ekledi ve bana başkasına atarsam adam değilim dedi 8 gün sonra severek ayrilma gibi bir şey oldu belli sebebler vardı sizce bu 🤍 kalbi her gördüğünde beni hatırlarmı bu arada bana hep 3 yıldır kimsenin yasatmadigi hisleri yaşattın duygularımı kabarttın ve sanki 40 yıldır seni tanıyorum beni sana bağlayan bir şey var demişti
Mesajlaşırken beyaz kalp emojisini sahiplenmiştik, şimdi o kalbi her gördüğünde beni hatırlar mı?
Cevapla