Nisanlim bana hic kalp emojisi veya baska bi emoji atmiyor?

Düğüne az kaldı ama bu zamana kadar bana hiç mesajlaşırken ne kalp attı ne de Bi gülücük bugün sordum neden atmıyorsun dedim o da sevmiyorum öyle şeyleri dedi ben de üzüldüm sevgini göstermek anlamına geliyor mutlu oluyorum öyle dedim bana sevgi illa gösterilmeli mi dedi. Belki basit ama ben çok kırılıyorum bana hiç güzel aşk sözleri de söylemiyor hep arkadaş gibi konuşuyoruz

Nisanlim bana hic kalp emojisi veya baska bi emoji atmiyor?
Cevapla