Eşimle ayrılma eşiğindeyiz, artık beni sevmediği ve düşünmediğini söyledi. Hatun diye kayıtlıydım, sonra ismimle kaydetmiş, sonra da🫀bu emojiyi bırakmış. Kişiler listesinde en baştaydım bu emojiyle. Bu ne anlama geliyor? Sizce seviyor mu hala beni?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
💩 bununla kaydedip en sona da atabilirdi
Seviyorki kalp ile kaydetmiş
Eşim daha önceden de ayrılcam diyip vazgeçti eğer istemeseydi ben ondan ayrılacaktım yakın zamanda bi hatasını gördüm çok zoruma gitti izin vermedi gitmeme hatta o sıra memleketteydim gelmicem geri dedim bitti dedim ayrılmadı benden. Hatta neden benden sürekli ayrılmayı istedin bu zamana kadar dedim, o da yaptığın hataları farketmen için böyle bi yol deniyodum demişti. Bende sakın bidaha yapma yoksa böyle sürerse ciddi bi şekilde ayrılırz demiştim. Ama yine oldu, acaba yine eşim aklı sıra ders mi vermeye çalışıyo. Çünkü instagramda düğün fotolarımız duruyor mesela? Bitiren bi insan onu da kaldırır ya da ailesine anlatır istemiyorum diye?
Gitme ayrılma da demedim ona yani?
Sanki yine kendince ders vermek istiyor önce isminle kaydedip sonra kalp yapması onu gösteriyor. Belkide ailesinden böyle öğrendi. Onu karsina al konuş
Bir konu olduğunda tehdit değil normal bir şekilde konuşmayı dene diye anlat
Belkide ben senin gördüklerini göremiyorum tehditlemi göreceğim de
Bir daha yapmaz sanırım yaparsa katlanir
Kalp mi o? Beni yoruyor mu diyo o kalple, ne yaptın adama? Ya da başka birini mi buldu?
Aramızda bi sorun olmuştu, onun söylediği bir sözü çiğnedim. Eşimin çalıştığı yerdeki bi kızdan kıskandım onu, iş yerine sinirli daldım, napıyon dedim çıkıcam şimdi dedi iyi dışardatım gelirsin dedim çıktım kızgın bi şekilde. O gündür aramız kötü, iş yerine gelmemi istemiyodu neden onun sözünü çiğnemişim. Onun sözünün bende önemi yokmuş, beni dinlemegeni ben istemem dedi ayrılmak istedi sonra vazgeçti heralde. Ama sana bakmam kendi ihtiyaçlarını gir işe karşıla diyor. Sonra da beni kalp olarak kaydediyor ne bu şimdi
Bu ne ya, eş degil karaktersizin teki, evlilikte para mevzu bahis de... Benim anladığım o kızla birşeyler yemiş ya da yemeye çalışıyor basılınca üste çıkıp kurtulma çabasında, durum bu kadarda tabi
Ha bişey daha soleyeyim o kızla bı poh yaşıyorsa kendini bekarda göstermiş olabilir bir anda sen gelince kız buna sinirlenmişti olabilir evli çıktığın için ama kız hala anlamamissa senin ismin çakılması. Diye seni işim soyat yazmış olabilir
Ee nasıl öğrencem ben bunu kız da işi bırakmış ordaki bana boşu boşuna evliliğini mahvettin kız zaten işten çıktı dedi. Hatta inanmadım gittim baktım cidden çıkmış kız yok? Kız işe yeni girmişti hatta 3 4 günlük elemandı en fazla. Acaba ben mi yanlış anladım ya
Gerçi yanlış da anlasam farketmiyor adam bana bakmayacağını sevmediğini söyledi daha niye buraya yazıyosam bende işte kusura bakmayın ya.
Sen eşini takip et o kızla arasında bişey olmuş olabilir eşin biraz canım gibi güzel kız görünce yuvasını dağıtacak kadar kllasik kasabalı sehirlilerden mi
Onun çalıştığı yerdeki herkes eşimin evli olduğunu biliyor sahibi eşimin köylüsü ailesi herkes tanıyor. Bunca tanıdığın içinde çalışırken böyle bişey yaşanması mümkün mü ki bilmiyorum ya kafam çok karışık
Sen kızı ise o nu aldırmış bı onu öğren once
Ya aldatsa aldattığı kişiyle aynı yerde çalışacak kadar mal mı bu çocuk patron onun köylüsü ailesini tanıyor eşimin ee ben çalıştığı yeri biliyorum ordaki tüm elemanlar eşimi biliyor beni biliyor bana pek aldatıyor gibi gelmedi ya bu kadar risk varken yaptıysa maldır derim yani
Evet çoğu mal, cinsellik mevzu bahisse mal benim bölge müdürü arkadaşım çaycı ile sevişirken basildi kızı ise o almış olmasa da kız neden o olaydan sonra hemen işten ayrılmış onu öğren ve sen niye bu kızdan şüphelendi de bastın olayı yumuşakça anliyamazmiydin teline bir dinleme programı koyup
Vay iq...
Neyse ya da kurcalama
Bu biraz cirkin bi emoji ama kalbim mi demek istiyo anlamadım öyle olsa kirmizi kalp olurdu
Bende anlamadım niye öyle koydu. Normalde eşim normal kalp emojisi kullanmayı sevmez acaba bu yüzden mi bunu koydu bilemedim
Artık seni sevmediğini söylemiş bi erkek bunu söylüyorsa bitmiştir geçmiş olsun
Kalp ağrısı demek istemiş
O emojinin anlamı o mu
Bende seviyor seni bunun için ayrılma
Bence olacaktı özür dilerim
Aldatılıyor olabilirsin
Seviyorsa niye bırakıyor boşuna umutlanma
Bir zamanlar gönül verdiğim.
Seni Aldatıyor
kalbi yok
Bu mu anlamı
Evler ayrmi
Hayır birlikteyiz beni sevmediğini birkaç gün önce söyledi. Sonra da ayrılmaktan vazgeçti galiba. Ama kötü davranıyor, artık ondan hayır gelmeyeceğini söylüyor. Yakın durmuyor. Aramızda bi sorun olmuştu, onun söylediği bir sözü çiğnedim. Eşimin çalıştığı yerdeki bi kızdan kıskandım onu, iş yerine sinirli daldım, napıyon dedim çıkıcam şimdi dedi iyi dışardatım gelirsin dedim çıktım kızgın bi şekilde. O gündür aramız kötü, iş yerine gelmemi istemiyodu neden onun sözünü çiğnemişim. Onun sözünün bende önemi yokmuş, beni dinlemegeni ben istemem dedi ayrılmak istedi sonra vazgeçti heralde. Ama sana bakmam kendi ihtiyaçlarını gir işe karşıla diyor. Sonra da beni kalp olarak kaydediyor ne bu şimdi
olur mu
Burdan sor kardeşim
Lutfn
Ya bi s g