İlişkide yaş aralığı en fazla kaç olmalı ya da yaş aralığı olmamalı mı?

Selamlar...

Sakallıya varıpta / İhtiyara varıpta

Baba mı diyeceğim

diye geçer bir Ankara türküsünde.

İlişkide yaş aralığı en fazla kaç olmalı ya da yaş aralığı olmamalı mı?

#MustiEmre

#Askiliskileri

İlişkide yaş aralığı en fazla kaç olmalı ya da yaş aralığı olmamalı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Süppper soruuu Teşekkürler @canerozkum 😎
İlişkide yaş aralığı en fazla kaç olmalı ya da yaş aralığı olmamalı mı?
Cevapla