Karıma fazla düşkün olduğum için bana sen erkek değilsin diyorlar. İnsanın sevdiğine düşkün olması kötü mü?

Ortama giriyorum. Ya bırak bunları fazla üstüne düşme her seyi o yapsın sen erkeksin sert duracaksın. Ne bu böyle az erkek ol karı kılıklı olma diyorlar.
Kadının karnından sıpayı sırtından sopayi eksik etmiyeceksin sonra tepene biner dediler. Anneme gidiyorum gelin yapsin ugrsam sen otur paşam diyorlar
Oysa karım dünyanın en iyi kalpli kadını hasta olurum basimda bekler ilgi alaka gösterir pasaklı değil derli topludur insanlar neden böyle ya?
Karıma fazla düşkün olduğum için bana sen erkek değilsin diyorlar. İnsanın sevdiğine düşkün olması kötü mü?
Cevapla