Karım artık beni erkek olarak görmüyor. Alışınca seversin diyor. Alışmalı mıyım?

Bir süredir evliyiz ve benden kaynaklı çocuğumuz olmuyor.
Eşim de evliliğimize renk gelsin diye evde tersten evcilik oyunu oynuyoruz.
O evin reisi ben evin hanımı oluyordum, etek giyip başımı bağlayıp ev işlerini ben yapıyordum ama bu oyun rutine döndü ve artık eşim evimizde hep böyle olalım istiyor bana da alışınca güzel olacak emin ol diyor.
Önce takılar sonra makyaj derken her geçen gün biraz daha erkeklikten uzaklaşır oldum ama eşim çok mutlu.
Bu iş böyle ne olacak bilemiyorum hiç.
Karım artık beni erkek olarak görmüyor. Alışınca seversin diyor. Alışmalı mıyım?
Cevapla