Beni daha çok yaralıyor. Saçma bir şekilde karma yüzünden olduğunu düşünüyorum. Ben birini reddederken başka biri de beni reddediyor. Hem de seni reddeden kişinin senin hakkında aşağı yukarı ne düşündüğünü de anlıyorsun bu daha da rahatsız ediyor.
Sevmediğim kişinin bana ilgi göstermesi değer vermesi hiç bir şey ifade etmez umurumda olmaz. Bazen değer verdiklerimiz değer vermiyor değer vermediklerimiz gözümüzün içine bakıyor. Beni de gör bende buradayım der gibi