Çok üzülüyorum hiçbir kız bana bakmıyor bir kızla konuşmaya hakkım yok?

Çirkinim, tipsizim , kiloluyum , komik değilim, konuşamıyorum, muhabbetim sarmıyor, sıkıciyim , zengin değilim , akademik başarı veya başka bir alanda başarım yok sanırım benim hakkım yok sevilmeye ama çok üzüyor beni bu durum
Çok üzülüyorum hiçbir kız bana bakmıyor bir kızla konuşmaya hakkım yok?
Cevapla