Hiçbir kız ilgi göstermiyor bana, kızlardan soğumakta haksız mıyım?

Ne kadar uğraşırsam uğraşayım olmuyor hiçbir kızla arkadaşlık kuramıyorum hiçbiri benden hoşlanmıyor nedir problem çözemiyorum bir türlü?
Hiçbir kız ilgi göstermiyor bana,kızlardan soğumakta haksız mıyım.?
Hiçbir kız ilgi göstermiyor bana, kızlardan soğumakta haksız mıyım?
Cevapla