Soğumakta haklısın Rocky. Ama hepsinden soğuma, bazı şirretlikler var onlardan soğu. Bence genel olarak yanlış kişileri seçiyorsun. Herkesin seveni var tipin de düzgün kafaya takma tipi geç. Kızların bakacağı farklı şeyler var, özgüvenin var mı önce bunu sor kendine, maddi durumun var mı, yürüyüşün kilon vs aslında hepsi önemli. Biraz bunlara dikkat et, çok kasma. Ve herkese çok iyi davranma yemin ederim tepene çıkarlar. Sadece çok uğraşma, özgüvenli ol. Baktın biri seviyor gibi git konuş. Rahat ol yawww.
@kubraaaac bizim ülkemizde ne kadar tipe bakmıyorum deseler de bakan kız çok. Hani tip yok ondan arkadaşın yoktur kızlarla konuşamıyosundur demek istedim ama çok yetersiz bir görüş paylaştım böyle anladın sen de haklısın 😄 Ben kendi adıma tipe çok bakmam tabiki eli yüzü düzgün olmalı ve hoşlanmalıyım falan ama benim için öncelikli başka şeyler var. Kendi adıma yargılamadım da sorduğu sorunun nedeninin bu olabileceğini düşünüyorum öyle diyim 😄😂
insanların kişiliklerine karşı saygılı olmalısın, söylediğin kelimeleri de ona göre seçmelisin ama tabi bu senin ailenden ne gördüğün ile ilgili birşeydir onlardan ne aldıysan insanlara onu yansıtırsın demekki senin almış olduğun terbiye ve alçakgönüllülük bu kadar yargılamamak gerekir sende haklısın.
yok anladim haklisim bu kim olursa olsun tipe bakmam dese bile kesinlikle bakiyo bende olsam sende olsan bakmam diyen yalan soyler buna bisey demiyorum ☺ ama sadece senin soyleyis seklim tuhafima gittigi icin yorum yaptim sadece☺
@kubraaaac anladım canım ben özür diliyor ve kusura bakma diyorum, sen ve senin gibi düşünenlerden özür diliyorum. Düzgün bir şekilde uyardığın için sağol (bazılarının aksine). Gördüğüm kadarıyla @Rocky31 baya saygısız bir şekilde terbiyemi sorgulayarak yorum yapıyor. Sana lafım şu ki rocky bey 😒 Laflarına dikkat et sana şu an kusura bakma diyebilirdim ama sırf şu lafların yüzünden dememeyi düşünüyorum. Benim terbiyem hakkında yorum yapmak sana kalmadı arkadaşım.
En İyi Cevaplar