Kızlar benim için hiçbir şey yapmadı, bende haklı olarak onlar için hiçbir şey yapmak istemiyorum, doğru mudur?

Yanlış anlamayın durumu kabullendim, sonuçta çoğu erkek kızların kölesi, oyuncağı olmuş durumda. O yüzden sitem etmiyorum.

Önceden bi nefretim vardı, fakat artık nefrette etmiyorum.

ve bu işlerde adaletin olmadığını biliyorum, şimdi bana şunu yapmassan şöyle olur, böyle olur demeyin, herşeyin farkında, çözümünü bulmuş ve durumdan şikayetçi değilim.

Sizce yaptığım doğru mudur? Haklı mıyım? (Objektif ve dürüst bir şekilde cevaplayın, nedenini yazın.)

Doğru, Haklısın
Yanlış, Haklı Değilsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kızlar benim için hiçbir şey yapmadı, bende haklı olarak onlar için hiçbir şey yapmak istemiyorum, doğru mudur?
Cevapla