Sanaldan olan ilişkiler bana saçma geliyor siz ne düşünüyorsunuz?

Hatta instagram falan kapattım realde bulmayı umut ettiğimden shhshahhshs

Ya ilk görüş falan olsun

HABHAJANAHSSJAJSJNS

Birinin her şeyini mesajla öğreneceğime görüştükçe öğrenmeyi tercih ederim

Sizce? Sanal ne yaaaa

BAK BİR ŞUNA BAK

Nerde tanıştınız - şu mekânda

BİDE ŞUNA

Nerde tanıştınız

- şu uygulamada

SHHSHSHAHAHHAA

Gezelim en iyisi knk

Yalnızlık zor bir şey. Başa da çıkılmıyor bazen doğru:/

Sanaldan olan ilişkiler bana saçma geliyor siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla