Sevgilim para sıkıntısı çektiği için buluşmak istemiyor nasıl davranmalıyım?

Yani şu anda ay başını bekliyor maaşı için. O gelene kadar benimle buluşmayı düşünmediğini söyledi. Ben anlayışla karşılıyorum ama onu özlüyorum ve görmek de istiyorum. Israrcı davrandığımda da sinirleniyor. Gururu incinmesin diye üstüne de gitmek istemiyorum ama üzülüyorum. Bu durumda nasıl davranmalıyım ona karşı?

Sevgilim para sıkıntısı çektiği için buluşmak istemiyor nasıl davranmalıyım?
Cevapla