"Fakat aşık olmak sevmek değildir. İnsan nefret ederken de aşık olur. "dostoyevski sözü hakkında ne düşünüyorsunuz a?

Bu söz hakkında ne düşünüyorsunuz

"Fakat aşık olmak sevmek değildir. İnsan nefret ederken de aşık olur. "dostoyevski sözü hakkında ne düşünüyorsunuz a?
Cevapla