İnsanın en büyük hatası sevmek değil, Sevmeye layık olmayan birinden sevilmeyi beklemektir !
katılıyormusunuz?
katılıyormusunuz?
Katılmıyorum. Tamam sevmek tabii ki bir suç olamaz ama insan sevdiği zaman zaten karşısındakinin sevilmeye layık olduğunu düşünür. Aşkta gözümüz böyle şeyleri görmez, gözümüz görse bile kalbimiz görmezden gelir. Sevdiğimiz kişi bizim için dünyanın en iyi karekterli en güzeli/yakışıklısıdır her zaman. Bu ve bunun gibi bir sürü nedenden ötürü kendimizi onu sevmekte her zaman haklı buluruz ve aşkın en büyük panzehirlerinden biri de bence karşılıksız aşktır. Bu bir süre sonra aşkı öldürür. Bu nedenle her zaman da sevdiğimiz kişiden karşılık, yani sevilmeyi bekleriz. Taki onun buna değmeyeceğini anlayana kadar. Ama işte dediğim gibi bunu çok geç anlarız ve illüzyon bittiğinde de bize kalan bu yüzden hep acılar olur.
Kesinlikle katilmiyorum,
Sevgi iki kisi arasinda ayni anda dogmalidir,sevginin iki kisi kadin erkek arasinda her iki yonlu olmalidir ,ayni duygular ayni hisler ayni heyecan her ikiyondede dinamigi olan bir yapidan bahsediyoruz.
Sevmeye layik ne demek?,Sen karsi taraftan bir isik gormeden kendi kendine seveceksin ,karsi taraftanda mutlaka buna karsilik vermesini bekleyeceksin oda seni sevecek garip bir durum bu .Bence sevmeye hakkiniz yok karsi tarafta karsiligi olmadigi muddetce.Dağ dağa küsmüş dağın haberi olmamış .
Insanin en buyuk hatasi sevmek degil ,karsi tarafin duygularini hice sayarak secme hakkini sinirlayarak kendi kendine gelin guvey olmasidir.
saygilarimla.
Katılmıyorum, neye göre kime göre?
Sevgi al sana biraz veriim, biraz sana, gel biraz da sana değildir ki.
Ya da şu kişi şöyledir, sevilmeye layıktır, şu kişi degildir gibi.
Bir insanı sevilmeye layık olduğu için değil,
sadece "o" olduğu için severiz.
Allah bir kapıyı açar bir kapıyı kapatır ama biz kapanan kapılara bakakalıyoruz ki bizim için açılan kapıları görmüyoruz. Yani hatayı çoğu zaman orada yaparız haketmeyen biri için hakeden kişileri bile görmeyiz.
Cevap
49Cevap
bu böyledir. Bak bunu hiç unutma seversin karşılık bulamazsın belki etrafında yüzlerce kız dolaşıyordur gözün hiç birini görmez sen sadece ona kilitlenirsin onun etrafında dönersin ama bi tek o sana bakmaz. Yani böyle olur hep ben çok yaşadım çok etrafımfa gördüm komik ama çok değişik bişey çok sevipte kavuşan heralde çok az insan vardır kavuşanlar çok şanslıdır bana göre. Haa birde şu olay var seninde deiğin gibi çok seversin birini ama sevdiğin kişi saçma sapan biridir senin dünyanla alakası yoktur gerçektende sevemeye layık umarsamaz biridir işte bu sana en çok koyan olur ama bence en güzeli sevdiğin kişinin sevgine layık olmaması yani. Eğer sevgine layık biri olsa daha çok üzülürdün saçmaladım sanki biraz :D
Katılmıyorum...! İnsanların yedikleri naneler arasında, işledikleri yanlışlar silsilesinde " En Büyük Hataları " Sevmek veya duygusal yanılgılarından olamaza. Duydusallık, gönül işleri, Aşk- Meş hataları genelde basit hatalardır.
Hem öyle olsa bile " Sevilmeye beklemek her zaman , her durumda bir haktır..."...
( Bu arada : " HAVAN BATSIN EMİ...kih..kih..kih...)
katılmıyorum. her insan kendisine göre birini bulur. kendisine göre biri bulamadığında zorlamayı sever. zorladıkça da acı çeker ve zarar görür. sevmeye layik olmayan bir adamı veya kadını ne diye seversiniz ki? inceldiği yerden kopar mantığını güdün. aptalca bir söz bence. nokta
Hata olarak bakarsak en baştan kaybederiz..Onları yaşamamız lazım, acısyla tatlısıyla.Birlikteyken güzel sonrasında bitince kötü olmak, hata kabul etmek yanlış.. Günahıyla sevabıyla sevmek lazım, layık olup olamıycağını asla bilemezsin çünkü..
bence en büyük hata, hata yaptığını bile bile yapmaya devam etmektir. hatalıyım, gelmeyecek, sevmeyecek biliyorum, yine de bekliyorum, ben salağım, evet.
İşte tüm mesele de bu ya zaten..
Hatta ;
"Hiç kimse hayal kırıklığına uğramaz aslında. Haketmeyen insanları hayal etmediği sürece.."
gibi bir söz vardı. 2si birden, anlatıyor aslında çoğu şeyi.
Otunu, suyunu bilmediğin gönüllerde koyun gütme! Yoksa, 'kaçırcağın keçilere' çobanlık yapamazsın ...!
uwww çok sert
sevdikten sonra bunun muhasebesini yapmanın bir anlamı yok?sevmekle en büyük hatayı yaptın?yanlış limana demir attın?gönül pusulasını şaşırdıktan sonra?yanlış limana demir atmak bu çok doğal?
evet katılıyorum.cunku durust kısıler gıdıyor sevılmeye layık olmayan basıbos ınsana dusuyor.o herseyı bosverdıgı ıcın ılgı gostermesını sevmesını beklemeyız.cunku o ınsan kendınden baskasını sevmez.
Çok büyük bir hata bu gerçekten en büyük hata iddialı bir söz ama en büyük de olabilir diye düşünüyorum
sevgi karşılıklı değildir bana göre...seversen kalbin , ruhun istediği için seversin ondan karşılık beklemek ancak bencillik olur...ona sevgi demem , hata da demem...
Ona gelene kadar ne kadar büyük hatalarımız var.Bence genel olarak en büyük hatamız vicdansız birinden vicdanının sesini dinlemesini beklemektir.
İnsanın aşkta en büyük hatası; Kabullenmeyi öğrenememesi ve yüzde yüz bağlılık. Tüm umutlarını tek bir nokta üzerine odaklaması. Sonrası ise yıkım.
Aşk acısı çeken arkadaşlar, not alın bi kenara tecrübe konuşuyor xD
beklememek lazım işte farkına varıp kendine başka bir yön çizmek lazım olmuyosa uzatmanın anlamı yok
SENI SEVCEN YAPAN BENIM
SEN DEGILSIN KENDINI SEVDIREN
SANA ASIK OLAN BENIM
SEN DEGILSIN ASIK ETTIREN :))))
katılmamak elde değil ... ama bizim sevgimizin değerini biz bilelim önce... biz sevdiğimiz için onlar o kadar güzeller... yoksa sıradan bir insanlar...
Bilmedigin insana fazla yaklasmamalı yaklasılıcaksa zamanla tanımalı. O yüzden 3 günde baglanmak en kötü hata olur ve insan yarı yolda kalabilir. Karsıdaki kişiyi tanıyım ve adım atın üzülünücekse o zaman üzülünebilir. En azından pişmanlık duyulmaz.
Katlıyorum ama.. Aşık olan insan her zaman hataya müsaittir zaten.
Bence insanin en buyuk hatasi; en cok seven taraf olmasi. Kendinden cok karsisindaki insani sevmesi.
İnsanların en büyük hatası, Beklentilerinin hep olduğundan daha yüksek olması.
Çok doğru değmeyecek insanlara kalbimizi açıp karşılık bulamayınca aşka küsüyoruz yanlış bu
katılmasını katılıyorumda bunu bide deli gönlümüze anlatabilsek...
Çok doğru bir tespit.Hatta şöyle belirtmek isterim "Umut diye bu denli korkunç bir kavram hiç varolmasaydı, beklemek de zor veya kolay olmazdı"
zaten sevmek hata olamaz... hata yanlış kişiden ummak olduğu gibi yanlış kişiyi sevmek de olabilir.. hep karşıdakini suçlamamak lazım...
Herkes sevilmeyi hak eder. Onun aşkı yaşama biçimi sana uymuyordur sadece, mesele bu..
O insan biz sevmeye başlarken layık olmadığını belli etmezki iş işten geçtikten sonra anlarız layık olmadığını.
Kriterlere gore değişir bi durum .
Sonucta insan sevdiğini de sanabiliyor.Neden ayrıldı benden ?Sevgiyi haketmıyordu .Demek pek doğru değil gibi
Sevmeye layık olunmaz ki, aksine o sevilmeye olmasın? :)
evet mesela ben sevilmeyi hiç haketmeyen bi abaza için çok ağlamıştım
:(
arkadaşlarımı dinlemediğim için çok pişmanım yaa
üzüldüm canım:(
gerçekten bende üstelik bu hafta yaşadım unutmaya çalışıyorum ama olmuyo öyle bir bağlanmışım ki kopamıyorum belki unuturum diye eski sevgilimle görüşmeye başladım inşallah unuturum yaa
en azından bu hafta :(ben hala içindeyim:((
ama onu görünce dayanamıyorum yaa :(((
:(her aşkın sonu değilmidir bir avuç gözyaşı?
bir avuç değil ki ya her gün ağlayıp duruyorum ki :((
Nickinden de belli oluyor kardeşim. +1
teşekkürler canım
östrojenin azmış senin regle yaklaşıyorsun bebek ;)
:)çok uzağım:D
bana menepoz de sana kim oldugunu söyleyeyim
yanlış anladın galiba yeni çıktım regleden
yaşını görüyoruz herıld :)
Kimin sevilmeye layık kimin değil anlayamazsın bilemezsin ki?
Kimseye kendinizi sevdirmeye kalkmayın. Yapılması gereken tek şey sadece kendinizi sevilmeye bırakmaktır...
kardeş doğruyu söylüyosun benim sevgimi haketmeyen birini seviyorum biliyorum ama kendime engel olamıyorum
Katılıyorum sevgiye emege karşılık göremeyince insanın sevesi de gelmiyor ya
hayır en büyük hata haketmeyen birini sevip değer vermektir.
ağzına sağlık çok havalı bir cümle kurmuşsun bebeğim :)
:)
Hiç bir aşk hata olmamalı aslında. Hepsi bizim bir parçamızı yansıtıyor.
üstadın biri demiş hali hazırda çaldım itiraf ediyorum!
"suc sende degil
seni seven şu benim
deli deli deli gonlumde"
guzel bir orhan gencebay yorumudur!
Ben böyle kalıplaşmış cümlelerin üzerinde fazla durma taraftarı değilim.Hissedilen ve hissettirilen bir duygu olan kelimelerle ifade edilmez...
Bir kere yapılırsa hata olur, iki kere yapılırsa aptallık.
Üç kere yapılırsa umutsuz vakasınızdır.
Evet katılıyorum beklemek anlamsızdır ama biz hep bekleriz öyle işte ...
hemfikirim. oldukça büyük bir hata. bana kız mı yok, sana erkek mi yok...
sevmeye layık olmayan birinden sevilmeyi beklemek varya..boktur
son yasadıgım olay geceli 2 gun oldu. Ve bu sitede ilk yorumum. kesinlikle katılıyorum :)
sevilmeye layık birini sevmek diyorsan:)))
AYNEN KATILIYORUM...
elbette ancak sevmediğin birinin seni sevmsinin ne önemi varkı?
Çok doğru. Sevmek birbirine değil, birlikte aynı noktaya bakmaktır.
"Aşk arzuladığımız bir varlıkta bulacağımız tad'a susamaktan başka bir şey değidir. demiş birileri
Ikiside ayni sey zaten. sevince dogal olarak sevilmeyide beklersin degilmi.
katılmıyorum, sevmem böyle cümleleri.
Layık olsada olmasada sevmek güzeldir
katılıyorum malesef..
kesinlikle katılıyorum
Katıla katıla kabul ediyorum :)
sonuna kadar katılıyorm
gönül bu otada konuyor b*kada:)))))
çok doğru,tamamen katılıyorum.
ıste bunu degerlendırebılsek olayı cozucez:(
aynen
Kesinnikle katılıyorum :)
kesinlikle katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar