Ben bir hastanede hemşire olarak çalışıyorum. Çalıştığım servisteki cerrahla bi ilişkim oldu. Beraber yedik, içtik, gezdik, c. nsellik yaşadık, alkol aldık, ormanda bile uyuduk. Kısa sürede çok şey paylaştık.
Fakat iş arkadaşlarımın yani diğer hemşirelerin ve doktorların bundan haberleri olmadı. Ben gizlemek istedim. Çünkü kendisi benden 20 yaş büyük ve çocuğu olan biri.
Ama o kadar sempatik, o kadar genç gösteriyo ve konuşması, ses tonu, sohbeti o kadar güzel ki... insan onunla konuşunca huzur doluyor.. Ona aşık olmuştum. Karakterine. sesine, sakinliğine ve daha sayamadığım milyonlarca özelliğine... resmen ona hayrandım. Hala hayranım. Meslek veya para aşkı değil bu. Ben onu o olduğu için seviyordum.. Ama ayrılmamız gerekiyordu ve ayrıldık. Şimdi onu görüp ona dokunamamak, sarılamamak, öpememek, kokusunu içime çekememek çok koyuyor bana. Yaşadıklarımız aklıma geliyor ve çok üzülüyorum. Kimseye de bir şey anlatamıyorum. Sizce birim değişikliği mi yapmalıyım yoksa onu sevdiğim için onu görmeye değer mi?
Bi yanım onu deli gibi görmek istiyo. Görsem bile yeter ya diyo ama bi yanımın da görünce canı acıyor. Napayım ben siz söyleyin değerli arkadaşlarım? .. 😪😪
Fakat iş arkadaşlarımın yani diğer hemşirelerin ve doktorların bundan haberleri olmadı. Ben gizlemek istedim. Çünkü kendisi benden 20 yaş büyük ve çocuğu olan biri.
Ama o kadar sempatik, o kadar genç gösteriyo ve konuşması, ses tonu, sohbeti o kadar güzel ki... insan onunla konuşunca huzur doluyor.. Ona aşık olmuştum. Karakterine. sesine, sakinliğine ve daha sayamadığım milyonlarca özelliğine... resmen ona hayrandım. Hala hayranım. Meslek veya para aşkı değil bu. Ben onu o olduğu için seviyordum.. Ama ayrılmamız gerekiyordu ve ayrıldık. Şimdi onu görüp ona dokunamamak, sarılamamak, öpememek, kokusunu içime çekememek çok koyuyor bana. Yaşadıklarımız aklıma geliyor ve çok üzülüyorum. Kimseye de bir şey anlatamıyorum. Sizce birim değişikliği mi yapmalıyım yoksa onu sevdiğim için onu görmeye değer mi?
Bi yanım onu deli gibi görmek istiyo. Görsem bile yeter ya diyo ama bi yanımın da görünce canı acıyor. Napayım ben siz söyleyin değerli arkadaşlarım? .. 😪😪
Güncellemeler
+1 yıl
Hala çok sevdiğin eski sevgiliyi* :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
adam bekarsa ayrılmana gerek yoktur onla evlenebilirsin.
aksi durumda baska hastaneye gitmen gerekecek hergun görme kafayı yedirir sana
içinide kimseye dökemezsin daha zor olur
Evet kimseye anlatamıyorum. Çok kötü hissediyorum kendimi
yani normalde sevgilin olsa iş arkadaslarına anlatır taktik alırsın destek alırsın bu içinde surekli birikir bu sekilde aynı hastanede devam etmen zor
Ne yapmalıyım sizce?
adam evlimi bekarmı durumunu sartlarını net bilsem ona göre tavsiye veririm
istersen beni takipp ett ordan detaylıca konusalım sartların nedir adam evlimi bekarmı evlenebilirmisin evlenemezmisin
tayin imkanın var mı ona göre tavsiye vereyim
Nasıl bir cerrah bu ayol? İnsan iki kaş göz yapar
Nasıl yani?
Evladım, gizli gizli her şeyi yapmışsınız. Senin hiçbir değerin olmamış anlaşılan. Önceden üzülen sen sonra üzülen yine sen. Evli adamlarla ne işiniz var?
Evli değil ki. Ben evet deseydim birkaç ay içinde biz evlenecektik.
Anladım evladım, hata senin. Sen ona hayır dediysen senin yüzüne bakmamakta haklı
Ama bana eski eşimle 7 yıldır görüşmüyoruz demişti. Aylar öncesinden ve 1-2-3 yıl öncesinden fotoğraflarını gördüm. Evleri ayrı. Ayrı yaşıyorlar ama beraber bi yerlere gidip fotoğraf çekinebiliyolar...
Vay açık ilişki, demek görüşüyorlar
Söyle ona uykusuz kalıp, milletin kı çını başını doğramasın.
Anlamadım ne demek istediniz?
Sonra işte neden oluyor? Hastanede cünnet! Chucky hasta bankodaki millete saldırdı. Off be özel hayatı hastaneye taşımayın be evladım
Her yazdığımı da yanlış yazmışım senin yüzünden, alzheimerim azdı şu an
Diyorum ki evladım, karısıyla görüşmesi normal değil mi?
Eski karısıyla normal değil
Ne yapmasını bekliyosun? Sen evlenme teklifini kabul etmemişsin
Bir zamandan sonra hiç bir hali üzmüyor
Ne yapmalıyım sizce? İçim eriyor görünce. Hem mutlu oluyorum hem de kendimi ağlamamak için zor tutuyorum
Bilmiyorum bir tavsiyem yok sadece zamanla daha az acı veriyor
İnşallah
E kendisi hiç mi yanasmiyor sana?
O da ayrıldığımız için mutsuz. Bana uzun uzun bakıyor ama ben anlarlar diye onun gözlerine bakamıyorum. Konuşamıyorum pek. Uzak durmaya çalışıyorum
Ya kullanmış seni senin yaş kaç? Yani farklı tatlar istedi ve aldı..
Hayır evlenmek istedi benimle. Ben tamam deseydim 3 ay içinde evlenecekti.
Senin yaşın kaç? Peki neden yok dedin
Yaşım 25
Bakireligini bu kişi mi aldı? İlk sevgilinmiydi
Hayır bakireliğimi almadı ve ilk sevgilim de değildi
E evlilik düşünüyorsan ve çoluk çocuk istiyorsan ayrıl başka bölüme git. ilk yakinlasmayi kim istedi sen mi o mu?
O istemişti ama daha çok karşılıklı aslında
Nasıl oldu ilk yakınlaşma peki? Yani olay nasildi
Çok uzun hikaye. Önceleri ikimiz de öylesine takılıyorduk. Yemek falan yiyoduk arkadaşca. Ama sonra ikimiz de sevdik. Çok sevdik
Amacı arkadaşlık değildir emin ol en başta da.. fiziğin çekici mi peki?
Evet güzel bi kız olduğumu söylerler fiziğim de iyidir
Kaç ay böyle görüştünüz?
2 ay
Yanlış anlama ama bence ayrıl ordan ve yuvani kur çocuğun filan olsun
2 ay boyunca her ortalama kaç defa ilişkiye girdiniz?
İlişkiyle ne alakası var
Eğer doyduysa sana bırakmak istemesi normal o yüzden sordum. mesela hergün olduysa artik doydu ve bıraktı. ama haftada 1 olduysa bikmamistir
O bırakmadı ki ben bıraktım
Neden bıraktın ko?
başkasıyla görmek
Ne demek istediniz