Eski sevgiliyi her gün görüp dokunamamak, sarılamamak mı daha zordur yoksa onu hiç görememek mi?

Ben bir hastanede hemşire olarak çalışıyorum. Çalıştığım servisteki cerrahla bi ilişkim oldu. Beraber yedik, içtik, gezdik, c. nsellik yaşadık, alkol aldık, ormanda bile uyuduk. Kısa sürede çok şey paylaştık.
Fakat iş arkadaşlarımın yani diğer hemşirelerin ve doktorların bundan haberleri olmadı. Ben gizlemek istedim. Çünkü kendisi benden 20 yaş büyük ve çocuğu olan biri.
Ama o kadar sempatik, o kadar genç gösteriyo ve konuşması, ses tonu, sohbeti o kadar güzel ki... insan onunla konuşunca huzur doluyor.. Ona aşık olmuştum. Karakterine. sesine, sakinliğine ve daha sayamadığım milyonlarca özelliğine... resmen ona hayrandım. Hala hayranım. Meslek veya para aşkı değil bu. Ben onu o olduğu için seviyordum.. Ama ayrılmamız gerekiyordu ve ayrıldık. Şimdi onu görüp ona dokunamamak, sarılamamak, öpememek, kokusunu içime çekememek çok koyuyor bana. Yaşadıklarımız aklıma geliyor ve çok üzülüyorum. Kimseye de bir şey anlatamıyorum. Sizce birim değişikliği mi yapmalıyım yoksa onu sevdiğim için onu görmeye değer mi?
Bi yanım onu deli gibi görmek istiyo. Görsem bile yeter ya diyo ama bi yanımın da görünce canı acıyor. Napayım ben siz söyleyin değerli arkadaşlarım? .. 😪😪
Güncellemeler
+1 yıl
Hala çok sevdiğin eski sevgiliyi* :(
Eski sevgiliyi her gün görüp dokunamamak, sarılamamak mı daha zordur yoksa onu hiç görememek mi?
Cevapla