Arkadaşlar ben yapamıyorum pskoljim gitti artık deli olmaya az kaldı?

Eşimi çok seviyorum gurursuzluk yapıp sürekli arıyorum mesaj atıyorum sevdiğimi söylüyorum adam istemiyor yaw ben bu kadar mı kötü biriyim de beni istemiyor şu an sadece intihar etmek istiyorum 8 aylık bir evlilik boşu boşuna bitiyor olan bana oluyor gençliğime oluyor pişmanım ama pişmanlığım fayda etmiyor hiç birşeye 😭😭
Arkadaşlar ben yapamıyorum pskoljim gitti artık deli olmaya az kaldı?
Cevapla