Kızlar, Kız arkadaşımla ayrıldık nasıl bir yol izlemem gerekiyor?

Selamlar 3 senedir birlikte olduğum olduğum kız arkadaşımla ayrıldık ayrılmadan önceki süreci kısaca özetlicem. Son zamanlarda aramız pek iyi değildi aralıklarla kavga edip barışıyoduk sürekli iki tarafıda yıpratıyodu bu süreç doğal olarak ama nokta koyucak derece olaylar değildi. Son olayda artık bir gece kız arkadaşlarıyla eğlenmeye gidiyor meyhaneye ama yani maksimum derece açık giyinip gidiyor. Şunu not düşeyim kimin ne giyindiğine karışmam asla ama 3 senelik kız arkadaşımın erkek kaynayan bir ortamda açık seçik giyinmesi rahatsız edici devam ediyorum. İçiyolar eğleniyor ve o gün parmağındaki yüzüğüde çıkartıyor üstüne bunu göze sokar gibi resimler çekiniyor sonrasında kavga ediyoruz ve bitiyor... Neyse iyisiyle kötüsüyle 3 sene geçti şu an hem hayatın verdiği zorluklar hemde duygusal zorluk bok gibi durumdayım anlicağınız kendimi daha fazla işime vermeye başladım vs ama bir ağrı var tam boğazla mide arasındaki bölgede geçmiyor düğümleniyo orada birşeyler insan üzülüyo tavsiyeniz nedir? Bu soruyu özellikle kızlara sormak istiyorum çevremde yeteri kadar erkeği dinledim.

Kızlar, Kız arkadaşımla ayrıldık nasıl bir yol izlemem gerekiyor?
Cevapla