Sevdiğim kızdan ayrıldım. Ne yolda gitmeliyim arkadaşlar?

arkadaslar ben sevdigim kzıdan ayrıldım kotu bi sekilde allah cok büyük küfürler etti arama mesaj atma dedi bana üzünü görmek bile istemiyorum bitti anla artık filan dedi 56 gün oldu pisman olsun diye bekliyorum sizce ne yol izlemeliyim 6 ay cıktık bu arada
Sevdiğim kızdan ayrıldım. Ne yolda gitmeliyim arkadaşlar?
Cevapla