Eşimin Ailesi bana hakaret ediyor siz olsanız ne yapardınız?

Eşimin borcu vardı gitmiş borç istemiş annesinden bugün eşim de hastaydı cok üşütmüş geldi eve annesi nerdesin oğlum dedi rapor aldım ilaçlarımı alcam dedi yanında yokum sanıyor annesi gelmiş diyor ki ayrıl o kızdan senin hayatını yakacak memurluktan atılırsın boşan oğlum diyor. Sorunlu mudur nedir ne münasebet boşancam 3 senedir evliyiz bunca zamandır yardım etmediler bir şey yapmadılar onu geçtim üstüne üstlük bana evlenince ilk zamanlarda orspu dediler kızı ile birlikte ben yine sineye çektim sırf eşim üzülmesin diye geldiler konuştular. Bugün de gelmiş bana durduk yere hakaret ediyorlar ben aylardır görüşmüyorum onlarla eşimi doldurmaya çalışıyorlar eşim de kızdı engelledi onları. Sonra kardeşi gelmiş beni tehdit ediyor. Sizce mahkemeye vereyim mi? Bir de ben boşanmıyorum diye eşimle yüzsüz diyorlar bana. Bu arada eşim beni çok seviyorum ben de aynı şekilde hep yanındayım zar zor zamanlarında. Hayır dövücem sinirden olmayacak ne pişkin çıktılar ne biçim aile. Babaları bıraktı gitti bunları onlardan para istiyorlar ona bakmıyorlar bana gelmiş laf ediyorlar ben bu zamana kadar kimseye muhtaç olmadım para da istemedim eşim istedi

Eşimin Ailesi bana hakaret ediyor siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla