Bende sevgilimle internetten tanıştım konuştuk görüştük herhangi bi sorunumuz ya da kıskançlık gibi problemlerimiz yok.
Asıl soru şu sevgilim oyundan tanıştığı ve sonradan wp den instagramdan falan takipesip mesajlasma ve görüntülü konuştuğu bi kız arkadaşı var 2 yıl kadar dir arkadaşlar mış kız evli İstanbul da ikamet ediyor sevgilim o kadın la yüz yüze görüşme amaçlı onlara gidicek bir hafta kadar kalacak bu normal mi yani kocası da orada olucak ama bana garip bi durum gibi geliyor ona kıskanıyorum gitme diyip bunaltmak ya da kafasına farklı bi fikir sokmak istemiyorum
Siz böyle bi durumda tepkiniz ne olurdu ne yapmalıyım nasıl bi yönde ilerlemeliyim aklıma kötü şeyler geliyor sonra hayir ya diyorum kafayi yiycem.
Muhtemelen Kasım sonu Aralık başında oraya gidecek. NE YAPMALIYIM
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar