Ben lisede 16 yasinda birine asik oldum okuldayken sacimi oksamisti?

19 yasinda duygularimi soyledim oda bana yalniz olmak istiyorum dedi beni engeledigi icin farkli hesaptan yazdim bana hesabin var mi dedi attim istek atti geri cekti anliyorum beni sevmisin ama benim o sularda isim yok dedi bende ona seni cok seviyorum seni asla birakmam uzmem dedim gecmiste yasadigin asktan dolayi yapiyosan boş ver gecmis gecmiste kalmis dedim uzme kendini oda 2 hafta sonra beni engeledi ilk yazdigimda beni tanimadiigini soyledi ikinci yazdigimda konusalim mi dedim konusmayalim dedim sana dedi nasibim gibi onunla karsilasmam kader mi?

Ben lisede 16 yasinda birine asik oldum okuldayken sacimi oksamisti?
Cevapla