Sevgilim inançlarından dolayı benden ayrıldı. nasıl atlacağım bu durumu?

çok güzel giden 8 aylık bir ilişkimiz vardı. hatta tam 8. ayımız da ayrıldı benden. bir anda bir şey konuşmak istediğini söyledi ve ardından upuzun bir ayrılık mesajı... çok badireler atlatmıştık. hiçbir şey hiçbir zaman bizi ayrılığa sürüklemedi. ayrılmak isteme sebebi de şöyle ki bunun yanlış bir ilişki biçimi olduğunu düşünüyormuş kendisi asla erkeklerden hoşlanmıyor, onlardan iğreniyor fakat bir kızla bir kızın çıkmasını tasvip etmiyor. biz ilişkiye başlamadan da bunun yanlış olduğunu söylüyordu ama ikimizde hislerimizi bastıramadık ve bu güzel ilişkiyi yaşadık. sekiz ay boyunca gecem gündüzüm onunla geçti. Ben onunla çok şey öğrendim. bir sürü hayal kurdum ve tüm hayallerimin içinde o vardı. şimdi hayatımı nasıl idame ettirebilirim bilmiyorum. durmadan ağlıyorum. ayaklarına kapanıp yalvarmak istiyorum ama kararı net ve kesindi. ne yapacağımı bilmiyorum nereye baksam onunla alakalı şeyler görüyorum. gözlerimi kapattığımda bile onu görüyorum. ne yapmalıyım? nasıl dinecek bu acı?

Sevgilim inançlarından dolayı benden ayrıldı. nasıl atlacağım bu durumu?
Cevapla