Erkekler neden kadınları çok şey istemekle suçlayıp hesabı ben ödeyeyim diyen kızları değersiz görüyor?

Altın istiyorlar gösterişli düğün istiyor diye kadınları suçluyorsunuz ama hesabı ben ödeyeyim diyen kadını değersizleştirip onlarla evlilik yoluna bile çıkmıyorsunuz sizce de bunları biraz hak etmiyor musunuz?

Erkekler neden kadınları çok şey istemekle suçlayıp hesabı ben ödeyeyim diyen kızları değersiz görüyor?
Cevapla