Hoşlandığım erkek en son yerim seni yazmış cvp vermedim dahada yazmadı sizce niye?

Görüşelimmi diye bi kaç kere sormuştu çoğunlukla zamanım yoktu en son foto paylastım yerim seni yazmıs cevap vermedim dahada yazmadı sözde bu hafta görüsebiliriz yazarsın demiştim sizce niye ve ben yazsammı?

Hoşlandığım erkek en son yerim seni yazmış cvp vermedim dahada yazmadı sizce niye?
Cevapla