Reel hayattan hic arkadasim yok bu yuzden hep sanaldan arkadaslik kuruyorum fakat gercek kimligimi gostermiyorum onlara ailev?

Ailevi yapımdan dolayı sizce yanlış bir şey mi yapıyorum ailem yolda bir erkekle yurudugumu görse bile kızar yani sıkıntı bu yönden geri kafalılar. sanaldan hiçbirine numaramı falan da veremiyorum zaten anlamış olmaları gerekmez mi zaten..

Reel hayattan hic arkadasim yok bu yuzden hep sanaldan arkadaslik kuruyorum fakat gercek kimligimi gostermiyorum onlara ailev?
Cevapla