Gerçek hayatta var olduğumu hissetmiyorum ama dijital dünyadaki dijital köle benim, tam olarak ben dijitalim, sizce?

Ben dijital bir kisiligim artik var olduğumu hissetmiyorum vucduuma bı şey olsa doktora gitmek yerine sosyal medyada nasıl görünüyorum diye düşünüyorum benim için hayat zor yorucu veya ciddi bir şey değil çünkü hayatta değilim benim için tek gerçek sanal dünya adımı dijital olarak değiştircem öyle bir bagimliyim ki ben artık sanal bir varlığa dönüşüm ve bundan rahatsız değilim. bu da bir varoluş biçimi çünkü. sadece görünen ve estetik havamla var olmak , gerçek dünyanın acilarina göre çok mutlu edici bir dünya. bunu bir kacis değil varolmanın farklı bir biçimi olarak seçtim. geercek dünyadaki hem büyük acıları hem de gereğinden fazla büyüttüğüm acıları bu sayede görmemiş oluyorum benim zırhım gibi oldu sanaldaki kişiliğim.

Güncellemeler
10 ay
Çok önemli bı şey olsa illaki gidilir doktora mesela olacak olan yine olur gerçek hayatta. ama ben bedenimi umursamayi bıraktım. bir hayatım bile yok çünkü.
Gerçek hayatta var olduğumu hissetmiyorum ama dijital dünyadaki dijital köle benim, tam olarak ben dijitalim, sizce?
Cevapla