Hic sanal veya reel arkadasim veya konustugum yok ben ot gibimi yaşıyorum ne farkım var?

Abi cidden bu ne ya bu yakışıklılık kime yar olacak bilmiyorum 🙂😀😀😀
Güncellemeler
+1 yıl
Velevelevelvela
Hic sanal veya reel arkadasim veya konustugum yok ben ot gibimi yaşıyorum ne farkım var?
Cevapla