Gel/Gitli ilişki, hata mı yaptım?

Uzak mesafe ilişkim vardı, ara ara tartışır ederdik ama bir şekilde tatlıya bağlardık, kız arkadaşım bazı tartışmaların sonunda bitirmek istediğini söylediğinde peki diyip kendi haline bırakıyordum, ama sonradan pişman olup yazıyordum gel düzeliriz geri dön diye, onun her bitsin diyişinde tamam demem ve sonra dur demediğim için pişman olup geri dön demem sizce bir hata kusur mu, yoksa gitmek istemek mi başlı başına bir kusur?

Gel/Gitli ilişki, hata mı yaptım?
Cevapla