Ailesi ve eski sevgilim benimle 2 sene oynamış, evlenip mutlu mu olacak😓?

2 sene beni kullanmış benden 20 gün önce bir kız evlenmeden bırakmış diye. Beni bulup 2 sene sevmeden kullandı beni hasta etti sevdim ben sadece sonradan benden şikayetçi olup kurtuldu şimdi gördüm ayağı kırılmış bana “bedduaların tuttu mutlu ol”dedi ama kuzeniyle evleneceğini söyledi annesiyle. Hem de babası “iki hafta önce ailenle seninle tanışmak istiyorum “dedi. Beni kullandılar kin gütmüşler ve o evlenecekmiş şimdi bu nasıl bir adalet

Ailesi ve eski sevgilim benimle 2 sene oynamış, evlenip mutlu mu olacak😓?
Cevapla