Yaşımdan küçük gösterdiğim için hep kendimden küçük erkekleri çekiyorum. Bu kötü bir şey mi?

26 yaşındayım. Hiç kendimden büyük hatta benimle yaşıt erkek arkadaşım olmadı. Hepsi benden küçüktü. Kadının büyük olması sizce ciddi ilişkilerde sorun mu?

Yaşımdan küçük gösterdiğim için hep kendimden küçük erkekleri çekiyorum. Bu kötü bir şey mi?
Cevapla