Yalvarırım hepsini okuyun😭çok kötüyüm 🥺nolur yardım edin?

Biriyle 2 senedir sevgiliydim. Adam evliydi. Tanıştığımda evli olduğunu bilmiyordum. Aşık oldum. O bana dokunmadı. İlk defa birini istedim onunla tanışana kadar kimseyi ôpmedim bile.. ama dedim ya bäkireydim. Onunla olabilmek için başkasıyla yâttım.. ilişkimiz çok güzeldi. Hep yanımda oldu, destek oldu, sevdi.. ya da öyle sandım. Birçok hatamı affetti, çok büyük hatalardı. İlk defa hediye bana almıştı. (Eşi hariç hediye aldığı ilk kadın benmişim.) Bana sadık kaldı. Bir ay önce ona fantezi olsun diye iki erkekle s*evismek istediğimi söyledim. Bir o bir de başka bir erkekle. Bunu en yakın arkadaşıyla yaşamak istedim. Çok kızdı. Ayrıldı. Ertesi gün oldu bir arkadaşımın kuzeni benden hoşlanıyordu onu öğrendi, kıza yazacağım mesajı yanlışlıkla sevgilime yazmışım.. yalan söyledim. Öğrendi. Sonra bir anda vicdan azabı duyuyorum ayrılalım dedi ve gitti.
Sizce sadece vicdan azabı mı? Yoksa bana mı kızgın?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu adam sert s*KS severken bana kıyamadı. Reglken yere dökülen kanları temizleyen biriydi. Ve bana bu hafta f*ck body olalım dedi.
Güncellemeler
+1 yıl
Benden ayrıldığı gün eşiyle ve çocuğuyla gittiği tatilden bir hafta erken dönmüştü benimle zaman geçirmek için.. ama çocuğu ağlayara 'baba seni özledim ' diye video atmış ve eşinin kanser olma riski var.. sizce vicdan azabı mı?
Yalvarırım hepsini okuyun😭çok kötüyüm 🥺nolur yardım edin?
Cevapla