kadınlar bazen yakınırlar
kocamın zor görüyorum yüzünü ,
eve geldiğinde bitkin oluyor,
işindeki stresi bana kadar yansıyor.
ya da tam tersi işte yorulmuyor sürekli bana sarıyor :)) gibi
sizce en zor hangi meslek grubundan adamlar evlenmek.
kadınlar bazen yakınırlar
kocamın zor görüyorum yüzünü ,
eve geldiğinde bitkin oluyor,
işindeki stresi bana kadar yansıyor.
ya da tam tersi işte yorulmuyor sürekli bana sarıyor :)) gibi
sizce en zor hangi meslek grubundan adamlar evlenmek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Gemi kaptanı, uzun yol şoförü, uluslararasi pilot.
Polis, asker, doktor
yani kocam yanımda uzun süre olmazsa benim için problemmidir dersin
Kesinlikle öyle.
Aynı evde doğru düzgün yasamayacaksak ne anlamı var.
Ayrıca sürekli tayin durumu olan bir este isteyeceğimi sanmıyorum
evin duvarına asacağın tabloyu bile takarken acaba yeni tayin diye düşünmek sinir bozucu olsa gerek
ya da en ihtiyaç olduğun bir gün gece yanında yok gelmesi imkansız.
zor iş gerçekten
Evi çok umursamamda, iş, arkadaşlıklar, çevre.
Eş tayiyine göre sürekli iş degistiremem ki
peki uzun süre yalnız kalma işinize mi gelir yoksa evliyim neden yalnız uyuyorum mantığındamısınız
Gemi işleri ile uğraşan veya yurt dışına gitmek zorunda kalınan işlerde bence
Bence asker ya da polis zor iş
sebep?
sert bir işte çalışmaları mı
yoksa her gece evde olamayışları mı
Yani gecesi gündüzü belli değil ani bir iş çıkınca gitmek zorunda vs zor iş ama sevdiğim adam da polis sonumuz ne olur bilmiyorum
evlenmeyi düşünüyormusunuz
Evet ama dediğim gibi işi zor bunlar beni korkutmuyor değil yani
peki yalnız kalıcaksın belki haftalarca yalnız kalıcaksın bir başına alıştığın adamın kocanın yanınada olmamayışı evli bir kadın olarak düşünürsen nasıl olucak
Zor olacak biliyorum şimdi de zor zaten o başka ilde ben başka ilde ama seviyorum zamanla alisabilirim umarım
kendini konuya alıştırman aslında sana ileride yardımcı olucaktır
Evet alışıyorum işte yavaş yavaş
evli olsaydın başka bişey daha sorardım ama şimdilik sevgilisiniz
Ne soracaktın bilmiyorum ama nişanlıyız
mesaj atabilirmisin
Burdan sorabilirsin
ya aslında buna benzer bir soruda görmüştüm
asker eşiyim ve haftalarca görüşmediğimiz eşimle bir araya geldiğimiz de gezmek istediğini gideceiği yerleri bahane edip uzak durduğunu yakın ilişki çok kurmadıklarını belirtiyor.
acaba erkek böyle uzun zaman eşiyle yakın temas kurmayınca ilişkiden soğuyor mu diye sorucaktım
bunlar sadece polis askerlere özel bir durum mu
Yani nişanlım müsiat olduğu her an yazar konuşuruz mesajda vs soğuduğunu ya da soguyacagini düşünmüyorum aksine uzun süre görüşmeyince insan özlüyor yani bizim ilişki öyle bu sadece bu meslekler de mi var bilmiyorum orasını yakın temas kastınız ne tam olarak anlamadım ama bizim yakınlaşma gibi bir durumumuz olmadi ve evlilik öncesi de olmaz zaten
yakın temas anladığınız gibiydi ve düşündüğüm gibi bir yakınlaşma olmadığından aranızda pekte bir fikiriniz yoktur sizin de
umarım evlendiğinizde de aynı bu şekilde sorunsuz bir hayat geçirirsiniz
Umarım teşekkür ederim
rica ederim
bu arada yaş kaç sizin nişanlınla