Bence herkesin hayatına aldığı kişilerin en az bir ortak özelliği vardır. Ben baktığımda ısrarcı, biraz umursamaz ve duygularını göstermeyen insanları almışım hayatıma.
Siz baktığınızda hangi özellikleri fark ediyorsunuz?

Bence herkesin hayatına aldığı kişilerin en az bir ortak özelliği vardır. Ben baktığımda ısrarcı, biraz umursamaz ve duygularını göstermeyen insanları almışım hayatıma.
Siz baktığınızda hangi özellikleri fark ediyorsunuz?

Benim gibi safı, yüz metreden tanımaları. zeki olmaları, ama bu zekalarını ilişkinin olumlu gidişatı için değil, bana hükmetmek için kullanmaları. güzel ve merhametsiz olmaları, iyi kız rolünde oscar almaları, dünyadaki tek vaji*nanın kendilerinde olduğuna inanmaları, paraya değer verdiği halde bunu söyleyecek kadar dürüst olmamaları..
Anlıyorum sjdjfj
Cevap
3Cevap
Hiç olmadı ki
Düzenli işi olan kişilerdi
Karı olmaları
Hepsi nefes alıyordu
Benimkiler de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?