Yıllarca sevdiğim kızı 3 yıl sonra durakta gördüm. Bir anda çöktüm, nasıl atlatırım?

Ortaokuldan beridir sevdigim kiz ( 18 yasindayim simdi ) 3 yil sonra ilk kez gördüm , ben onu kusurlariyla da her seyiyle cok sevdim ama tipim kötû oldugu icinn istemedi , dışlandim , hor görûldüm eziklendim ama her seye ragmen cok sevdim ve buda onun farkinda , beni fark eder etmez yanindaki arkadasina telasli sekilde benim tarafima bakmasini söyledi , onu görür görmez yalan soylemiyorum kalbimde agrilar oldu çarpintilar oldu elim ayagim tutmadi bakakaldim otobüse binene kadar of of.
Yıllarca sevdiğim kızı 3 yıl sonra durakta gördüm. Bir anda çöktüm, nasıl atlatırım?
Cevapla