Kız arkadaşımla biraz yakınlaştık biraz yakın temasta bulundum sonu vahim sizce ne yapsam?

kız arkadaşımla biraz yakınlaştık biraz yakın temasta bulundum 10 aylık bir ilişkimiz var ve daha sonra bana sen fırsatçı 5 para etmez seni denedim dedi seni tartıştık bana bir süre verdi eskisi gibi iyi bir olduğunu göster dedi kurallar koydu ama benim kötü bir niyetim yoktu sonuçta barut bu ne yapmam gerek fikri olan
Kız arkadaşımla biraz yakınlaştık biraz yakın temasta bulundum sonu vahim sizce ne yapsam?
Cevapla